Klacht Rabobank: Post wordt naar verkeerde adres gestuurd
- Klachtnummer
- # 661852
- Gebruiker
- T. de Haan
- Datum
- 16 reacties
Details
Klacht
Op 1-10-2022 verzoek tot wijziging gedaan. Na half jaar eindelijk gelukt. Post komt aan op correspondentieadres. Na een maand wordt de post ineens verstuurd naar vestigingsadres ipv correspondentieadres. Onder mijn profiel staan de gegevens wel juist vermeld. Via chat geprobeerd e.e.a. duidelijk te maken, maar oplossing blijft uit!!Gewenste oplossing
Men zou het persoonlijk kontakt dienen te herstellen16 reacties
-
- Auteur
- Rabobank
- Datum
Beste heer/mevrouw,
Het spijt me om te lezen dat post niet aankomt op het juiste adres. U geeft aan dat de post eerder wel op het correspondentieadres terecht komt, maar nu ineens niet meer. Is er onlangs iets gewijzigd in de gegevens?
Met vriendelijke groet,
Tom
Team Webcare - Rabobank Nederland
-
- Auteur
- T. de Haan
- Datum
- Privé
- Privé bericht
Deze reactie is verborgen -
- Auteur
- Rabobank
- Datum
Als ik het goed begrijp heeft u de pas op het juiste adres ontvangen, maar daarna is overige correspondentie niet goed gegaan, klopt dat?
Kunt u controleren bij uw profiel online of voor al uw producten, het correspondentie adres is doorgevoerd?
Met vriendelijke groet,
Lindsy
Team Webcare - Rabobank Nederland -
- Auteur
- T. de Haan
- Datum
- Privé
- Privé bericht
Deze reactie is verborgen -
- Auteur
- Rabobank
- Datum
Bedankt voor de toelichting. Wij zetten een bericht door naar onze zakelijke afdeling en zorgen dat u nog wordt gebeld.
Met vriendelijke groet,
Marco
Team Webcare - Rabobank Nederland -
- Auteur
- T. de Haan
- Datum
Helaas, na telefonisch kontakt te hebben gehad komt de eerstvolgende post toch nog aan op verkeerde adres -
- Auteur
- Rabobank
- Datum
Dat is niet de bedoeling. Mogelijk heeft dit elkaar gekruist. Wanneer is het telefonisch contact precies geweest en wanneer is de post ontvangen en waar ging de post over?
Met vriendelijke groet,
Debbie
Team Webcare - Rabobank Nederland -
- Auteur
- T. de Haan
- Datum
16/5 is er telefonisch contact geweest, 21/5 is er een rekeningafschrift op het verkeerde adres ontvangen -
- Auteur
- Rabobank
- Datum
Om welke rekening gaat het, waar het rekeningafschrift van is ontvangen? Wanneer er meerdere producten zijn; behoren deze allemaal op hetzelfde correspondentie adres ontvangen te worden?
Met vriendelijke groet,
Dylan
Team Webcare - Rabobank Nederland -
- Auteur
- T. de Haan
- Datum
Rekeningnummer 305280880 en ja allemaal naar hetzelfde correspondentie adres -
- Auteur
- Rabobank
- Datum
Dank u wel voor de gegevens. De afschriften die niet juist worden bezorgd betreffen een zakelijke rekening zoals u aangeeft.
Om ervoor te zorgen dat de gegevens juist worden aangepast, moet ik dit doorzetten naar de zakelijke afdeling toe. Wilt u dat ik een terugbelnotitie voor u neerleg?
Met vriendelijke groet,
Lindsy
Team Webcare - Rabobank Nederland -
- Auteur
- T. de Haan
- Datum
- Privé
- Privé bericht
Deze reactie is verborgen -
- Auteur
- Rabobank
- Datum
Prima, ik heb een terugbelnotitie voor u neergelegd. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Lindsy
Team Webcare - Rabobank Nederland -
- Auteur
- Rabobank
- Datum
Beste meneer De Haan,
Ik heb een terugkoppeling gekregen van de zakelijke afdeling.
Er is aangegeven dat alleen een bestuurder navraag kan doen over afschriften en wijzigingen kan doorvoeren.
Wilt u vragen of dat de bestuurder wil bellen met telefoonnummer 088 722 66 66?
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur.
Met vriendelijke groet,
Lindsy
Team Webcare - Rabobank Nederland -
- Auteur
- T. de Haan
- Datum
Beste RABO-bank,
Ik/wij proberen niks te wijzigen, ik/wij willen graag de post (=correspondentie) ontvangen op het, met behulp van de RABO-bank, gewijzigde correspondentieadres = Boppelâns 20, 8721 GG Warns.
Dit adres staat ook als correspondentieadres onder het profiel van banknummer 305280880.
Dit is alles wat we graag willen. -
- Auteur
- Rabobank
- Datum
Beste meneer de Haan,
We begrijpen uw vraag, maar helaas kunnen we dit zelf niet regelen.
Ik wil u vragen om te doen wat mijn collega u heeft teruggekoppeld. Dan kan het in orde gemaakt worden.
Els
Team Webcare - Rabobank
Ook een klacht indienen over Rabobank?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.