Opgelost door Rabobank: Rabo Bankierenapp voor Android is sinds een maand kapot

F.H. Wolthuis

Sinds de laatste update, ongeveer een maand geleden, van de Rabobank Bankierenapp voor Android kun je, als je meer dan 1 betaalrekening hebt, geen geld meer overmaken van je spaarrekening naar je betaalrekening. Je krijgt geen keuzeoptie voor je eigen betaalrekeningen meer in de app maar een IBAN invoerscherm. Hierdoor is de app voor veel mensen niet bruikbaar meer.

Deze klacht heb ik ruim 3 weken geleden ingediend via de Rabo support comunity en ook telefonisch bij de helpdesk Internet- en mobielbankieren, compleet met screenshots van het probleem. Het probleem is ook erkend door de Rabo maar het enige dat we al 3 weken krijgen te horen is: "Ik heb het probleem nogmaals voorgelegd aan de collega's, zo gauw we iets horen dan laten we het weten".

Rabo: Neem de klachten en de klanten serieus, repareer de app!

Graag de adresboekfunctionaliteit weer terugzetten zoals voorheen, zodat mensen met meer dan 1 betaalrekening weer uit hun eigen rekeningen kunnen kiezen als ze geld van hun spaarrekening willen overmaken.

Rabobank
    Beste heer/mevrouw Wolthuis,
    Goed nieuws! Sinds 11 maart 2015 zijn wij actief op Klachtenkompas. U hebt in het verleden, toen we nog niet actief waren, een klacht geplaatst. Is deze klacht inmiddels opgelost? Zo niet, laat het ons dan weten! Dan gaan we het samen oplossen.
    Rabobank
    F.H. Wolthuis
    Dit probleem is destijds redelijk vlot verholpen door de Rabobank, hoewel het wel enige tijd kostte als ik mij goed herinner.