Klacht Rabobank: Rabo negeert Aansprakelijkstelling en sommatie

Karel

Ik ben in conflict met mijn franchisegever. Door onrechtmatige daad heb ik mijn investeringen moeten afschrijven. De zakelijke financiering heb ik voor 75 % kunnen aflossen. Voor het overige lopen er div rechtszaken waarmee de lening zou kunnen worden afgelost. De bank heeft mij gelegenheid gegeven om de schade op de franchiegever te verhalen. Echter de rechtbank doet er langer over dan gedacht en nu ineens heeft de Rabo geen geduld meer, terwijl men volledige zekerheid heeft op mijn huis. De overwaarde bedraagt tenminste 150 000 euro tegenover een restantschuld van 41 000. De prive hypotheek wordt gewoon betaalt, de zakelijke rente is voldaan over de afgelopen 3 jaar. Maar nu kunnen we dat niet meer opbrengen. Ondanks dat de NHG geen toestemming geeft dreigt de bank telkens ons huis te veilen.
Thans is dat weer even van de baan. Wij hebben de bank aansprakelijk gesteld omdat men heeft verzuimd de door hen opgestelde franchisespiegel na te leven. Rabo wist dat een vestigingplaats

Ik wil alle schade die ik lijdt vergoed hebben obv de zorgplicht die op de bank rust.
In beginsel heb ik om een voorschot gevraagd en terugbetaling van alles door mij gemaakte kosten welke zijn omschreven in de aansprakelijkstelling en klacht.

Beste heer,
    Goed nieuws! Sinds 11 maart 2015 zijn wij actief op Klachtenkompas. U hebt in het verleden, toen we nog niet actief waren, een klacht geplaatst. Is deze klacht inmiddels opgelost? Zo niet, laat het ons dan weten! Dan gaan we het samen oplossen.
    Karel
    De klacht bestaat nog. De veiling is wel opgeschort. Echter er is nog veel schade en recent heb ik gevraagd om financiele bijstand om mijn advocaat te betalen a 5 k (valt ruim binnen de dekking van de hyp) dat werd gewoon afgewezen. De totale schade is natuurlijk veel groter. Andere schuldeisers en zelfs familieleden hebben al 40 k + 30 k aan hulp geboden. Het valt me wel tegen dat u zo n simpele reactie geeft maar het is een begin.
    Beste heer,
    Bedankt voor uw reactie.Ik zie inderdaad dat de klacht ook nog in ons systeem bestaat. Aangezien dit bij mijn collega's in behandeling is, zullen zij dit ook met u verder afhandelen. Helaas kan ik dit in dit soort complexe situaties lang duren. Ik wil u vragen een reactie van mijn collega's af te wachten.
    Met vriendelijke groet, Rabobank
    Karel
    Dit slaat nergens op natuurlijk
    Karel
    Dit slaat toch nergens op , reageer inhoudelijk of stop in ieder geval met onzinnige reacties pfff
    Beste heer,
    Ik begrijp dat u graag direct een antwoord/oplossing zou willen hebben. Wij zijn genoodzaakt om de reactie van de betreffende afdeling af te wachten.
    Ik hoop op uw begrip.
    Karel
    Kunt u stoppen met mijn naam te vermelden omdat ik met een fictieve naam mij aangemeld heb is dat wel zo handig.
    Denkt u nou echt dat ik tevreden ben met deze NON oplossing. Dit slaat nergens op.

Karel

Ook een klacht indienen over Rabobank?