Opgelost door Rabobank: Rabo scanner kost veel geld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 362986
Gebruiker
Vos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hadden thuis twee rabo scanners, 1 van mij en 1 van mijn vriend. Toen er één kapot ging hebben we die weggegooid. Nu is de andere rabo scanner weg en wilde ik dus weer twee nieuwe aanvragen. Dit blijkt 14.50 per stuk te kosten. Ik snap dat zo'n apparaat geld kost, maar ik vind dit echt een belachelijk hoge prijs en vind dat je toch zeker wel één keer gratis een nieuwe moet kunnen krijgen.
Daar komt nog bij dat ik een kapotte heb weggegooid en ik er niet van op de hoogte was dat ik deze moest terug sturen, naar mijn idee is dit niet duidelijk naar mij gecommuniceerd. Een kapotte bankpas knip je toch ook door en gooi je weg als je een nieuwe aanvraagt?

De oplossing

Een gratis rabo scanner opsturen.

2 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik kan me goed voorstellen dat u erg van deze situatie baalt. Het is spijtig dat u de eerste Rabo Scanner heeft weggegooid, want als u deze terugstuurt krijgt u kosteloos een nieuwe exemplaar. Omdat u niet op de hoogte was van deze procedure, zal ik uit coulance u eenmalig een nieuwe Rabo Scanner toesturen. Deze zal binnen 3 werkdagen bij u binnen zijn.

    Mocht u verder nog vragen hebben dan lees ik het graag.

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team webcare - Rabobank
  2. Auteur
    Vos
    Datum
    Klacht is goed opgelost, bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen