Klacht Rabobank: Rabo scanner kosten

W. de Vries

Ik had altijd 6 gratis random readers in huis, auto, jassen en tassen. Nu heb ik 2 scanners en moet ik voor meer exemplaren ineens gaan betalen! Ik grijp nu dan ook regelmatig mis als ik er een nodig heb en mijn echtgenote heeft er helemaal geen!. Groot minpunt voor de rabo. Ik overweeg dan ook om prive over te stappen naar een andere bank waar ik zakelijk ook mijn rekening heb. Daar zijn geen kosten verbonden aan de reader apparaatjes.

Meer scanners kosteloos beschikbaar stellen!

Rabobank
    Beste heer,

Helaas is het niet mogelijk om extra Rabo Scanners kosteloos beschikbaar te stellen. Hier wordt een vergoeding voor gerekend, omdat deze duur zijn om te produceren. Daarnaast staat duurzaamheid bij ons hoog in het vaandel. Het is, in onze ogen, niet duurzaam om een onbeperkt aantal Scanner uit te geven aan elke klant.

Het is echter begrijpelijk dat u op elk moment uw bankzaken wil kunnen regelen. Dit kan ook in veel gevallen. Als u namelijk gebruik maakt van de Mobiel Bankieren App, heeft u vaak geen Scanner nodig om overboekingen te doen. Daarnaast is een Rabo Scanner niet persoonsgebonden, dus u kan altijd gebruik maken van de Scanner van een ander.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Heeft u echter nog vragen, dan beantwoorden wij deze natuurlijk graag.

Rabobank

Ook een klacht indienen over Rabobank?