Klacht Rabobank: Rabobank communiceert met 1 partij na een scheiding. Wat betreft hypotheek

G.C

De rente periode van mijn hypotheek, moest opnieuw worden vastgelegd.
Echter heeft de Rabobank alleen met mijn ex en diens vader gecommuniceerd.
En een contract geaccepteerd, met de handtekening van mijn ex en diens vaders.
Die per order voor mij heeft getekend. Met zijn handtekening!
Dit had nooit mogen gebeuren. Het is geen rechtsgeldig document.
Mijn officiële klacht werd afgehandel, door een medewerker die eigenlijk niets met de situatie wilde doen. Ik moest met het contract akkoord gaan. En kreeg een kopie via de mail. Deze mocht ik dan onderteken. Of ik het er mee eens was of niet.
Er werd helaas geen officiële document toegestuurd
Helaas is de volgende rente periode weer aangekomen.
En blijft de Rabobank weer in gebreke. Want alleen mijn ex is op de hoogte. En heeft een contract. Blijkelijk is dit de gewoonte in de omgang met een klant.
Mijn vertouwen is beschaamd.

Dat de Rabobank toegeeft, dat zij in gebreke blijven. En mij niet meer benadelen.
En ook een oplossing aandragen. Of een adviserende rol op zich nemen.
Hoe de verkoop van de woning verspoedigd kan worden. Of welke mogelijkheden er zijn, dat de hypotheek op 1 een naam komt te staan. Of dat er andere opties zijnMeuleners

Rabobank
    Beste G.C,

Erg vervelend om te lezen dat je door deze situatie zo benadeeld bent. Wij betreuren het dan ook dat je hiermee je het vertrouwen in ons kwijt bent.

Uiteraard willen wij dit graag herstellen. Daarom is naar aanleiding van het telefonisch contact een brief verzonden met daarin de rentekeuzes. Deze heeft jouw ex-partner ook zo ontvangen. Wij willen vragen deze brief af te wachten en daar op te reageren.

Mocht je verder nog vragen hebben, horen wij het graag.

Tom

Ook een klacht indienen over Rabobank?