Klacht Rabobank: rabobank compleet onbereikbaar

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 645845
Gebruiker
pietz
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Rabobank onbereikbaar op service nummer al 5 dagen 30 minuten of meer zonder doorkomen. Scan Indentiteitsbewijs lukt niet "steeds we hebben technische problemen probeer later nog eens "en bijbehorend service nummer is ook al 4 dagen onbereikbaar

Gewenste oplossing

contact krijgen
Geboden oplossing
Werkt nog steeds niet franse id downloaden vanuit frankrijk
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

4 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Het spijt me dat we soms lastig te bereiken zijn. Vanwege enorme drukte kunnen de wachttijden helaas erg lang zijn.

    U geeft aan dat u uw identiteitsbewijs wil scannen. Kunt u aangeven waarom dit nodig is? En probeert u dit te doen via de app Mobiel Identificeren?

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team Webcare - Rabobank Nederland
  2. Auteur
    pietz
    Datum
    Op verzoek van rabobank zelf ivm opheffen spaarrekening en overmaken naar franse rekening zodat de rekening gebruikt kan worden . Wat nu niet het geval is en helpdesk nog steeds geen antwoord geeft . Ja via de app ( lukt al 5 dagen niet ) . Voor de goede orde de eigenaar van de spaarrekening heeft franse id en woont altijd al in frankrijk ook toen rekening met franse id geopend is
  3. Auteur
    pietz
    Datum
    Op verzoek van rabo
  4. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Bedankt voor de toelichting. Bent u de eigenaar van de rekening? Of gaat het om iemand anders?

    Daniëlle
    Team Webcare - Rabobank Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen