Klacht Rabobank: Rabobank drama van enkele maanden
Details
Klacht
Rabobank wil ons niet helpen om een machtiging te regelen, mijn 94 jarige moeder kan niet meer goed zien en wil dat ik (zoon) de bankzaken ga regelen.Volgens de Rabobank kan dit alleen met een notariële machtiging.
Dit klopt niet.
Wij zijn hier al 3 maanden mee bezig en ook op kantoor van deze bank schandelijk behandeld. Er is reeds 14 keer beloofd dat er excuses en een bloemetje aangeboden zouden worden aan mijn 94 jarige moeder, het is nog steeds niet gebeurt.
Nu zeggen ze dat mijn moeder dement is en dat is zij absoluut niet.
Zij kan niet meer goed zien en woont in een verzorgingshuis.
Jammer dat deze bank niet meedenkt.
Bij de ABN AMRO was het wel snel geregeld.
Gewenste oplossing
Een afspraak voor het regelen van een bankmachtiging.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.