Klacht Rabobank: Rabobank drama van enkele maanden

Helaas

Rabobank wil ons niet helpen om een machtiging te regelen, mijn 94 jarige moeder kan niet meer goed zien en wil dat ik (zoon) de bankzaken ga regelen.
Volgens de Rabobank kan dit alleen met een notariële machtiging.
Dit klopt niet.
Wij zijn hier al 3 maanden mee bezig en ook op kantoor van deze bank schandelijk behandeld. Er is reeds 14 keer beloofd dat er excuses en een bloemetje aangeboden zouden worden aan mijn 94 jarige moeder, het is nog steeds niet gebeurt.
Nu zeggen ze dat mijn moeder dement is en dat is zij absoluut niet.
Zij kan niet meer goed zien en woont in een verzorgingshuis.
Jammer dat deze bank niet meedenkt.
Bij de ABN AMRO was het wel snel geregeld.

Een afspraak voor het regelen van een bankmachtiging.

Beste meneer Van RIjswijk,

Wat erg om te lezen dat u al een langere tijd bezig bent met het regelen van een machtiging en dat dit tot nu toe nog niet geregeld is voor u. Ik denk graag met u mee.

Als ik het goed begrijp heeft u meerdere keren contact gehad met ons. Wat is de reden dat u nu ook via dit kanaal contact opneemt?

Lindsy
    Team Webcare - Rabobank Nederland

Helaas
    Klacht wordt niet opgelost, nu wordt er verteld dat dit alleen kan met een notariële machtiging. Daar klopt niets van.
    Elke medewerker verteld weer een ander verhaal!

Ook het beloofde bloemetje als excuus aan mijn 94 jarige moeder wordt als meer dan 3 maanden beloofd maar nooit verzonden.
    Beste meneer van Rijswijk,

Wat vervelend om te lezen dat de klacht niet wordt opgelost. Is er wel communicatie geweest na de klacht en bent u alleen niet tevreden met de afhandeling of heeft u helemaal niets vernomen?

Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling van de klacht, dan kunt u via https://www.rabobank.nl/particulieren/feedback uw klacht indienen bij onze Klachtenservice. Dit kan tot 1 jaar nadat Rabobank uw klacht heeft behandeld.

Mocht u dan nog steeds niet tevreden zijn, is het ook mogelijk om uw klacht voor te leggen bij het Kifid. Ook die optie kan u vinden via bovenstaande link.

Kan u hiermee verder?

Dylan
    Team Webcare
    Rabobank Nederland
    Helaas
    Er is gedurende 3 maanden meerdere malen communicatie geweest met telkens weer een ander resultaat en andere beloften die niet worden nagekomen.
    Helaas
    Ook diverse malen contact gehad met jullie klachtenservice, ze beloven van alles maar maken niets waar!
    Goedemorgen,

Ik begrijp dat u eerder een klacht heeft ingediend is, die niet naar uw tevredenheid is opgelost.

Bij het afwijzen van die klacht heeft u daarvan een schriftelijke bevestiging ontvangen. Daarin werd de mogelijkheid genoemd uw klacht door te zetten naar Rabo Klachtenservice. Dat is een ándere afdeling die de klacht opnieuw onderzoekt.
    Het is mij niet helemaal duidelijk of u dat 'proces' heeft gevolgd.
    Via deze link kunt u een verzoek indienen om een afgewezen klacht door te zetten naar Rabo Klachtenservice: https://www.rabobank.nl/particulieren/feedback
    Belangrijk is daarbij dus te kiezen voor Rabo Klachtenservice!

Ik lees graag of u deze weg al heeft bewandeld of nog niet.

Liesbeth - Team Webcare
    Rabobank Nederland
    Helaas
    Ook is de klacht gemeld bij Rabo Klachtenservice: https://www.rabobank.nl/particulieren/feedback.
    Deze zouden alles oplossen en ook het bloemetje naar mijn moeder sturen.
    Heb telefonisch contact gehad met een medewerkster die het er niet mee eens was.
    Hierna helemaal niets meer gehoord en de klacht is niet opgelost.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Rabobank?