Opgelost door Rabobank: Rabobank is onbereikbaar

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 652811
Gebruiker
mvdh#b-e
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Rabobank is onbereikbaar. Probeer al drie dagen online verzekering op te zeggen. Chat werkt niet en telefonisch contact opnemen ook niet ivm lange wachttijd.
Zojuist geprobeerd ingevuld klachtenformulier Rabobank te verzenden, maar ook die functie werkt niet.

Gewenste oplossing

verzekering opheffen en bevestiging sturen
Geboden oplossing
Ben teruggebeld en neem aan dat alles nu opgelost is.
Status
opgelost
Beoordeling
content

7 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Goedemorgen,

    Het spijt me om te lezen dat er een aantal dingen niet lukken of goed werken:
    - Het lukt niet om online een verzekering op te zeggen.
    - De chat werkt niet.
    - Het klachtenformulier insturen werkt niet.
    - Telefonisch kunt u ons niet bereiken.

    Ik kijk graag met u mee of ik hierbij kan helpen.

    Helaas zijn wij soms inderdaad telefonisch lastig bereikbaar in verband met drukte. Hier kan ik helaas niet veel aan veranderen op dit moment. Wel proberen we daar achter de schermen verbeteringen in door t voeren.

    Wel kan ik misschien iets doen aan de zaken die online niet goed werken. Kunt u mij vertellen op welk apparaat u de verzekering probeert op te zeggen en de chat en de website gebruikt? Is dat via de app op een telefoon (wat voor telefoon en welke versie van het besturingssysteem gebruikt u).
    Of is dit op een laptop/computer (en welke browser+besturingssysteem gebruikt u hier?)

    Kunt u ook nog aangeven welke verzekering u wilt opzeggen en per wanneer?

    Met vriendelijke groet,

    Liesbeth - Team Webcare
    Rabobank Nederland
  2. Auteur
    mvdh#b-e
    Datum
    Laptop; Microsoft Edge; Aansprakelijkheidsverzekering en per direct opzeggen. Heb verder geen verzekeringen via Rabo/Interpolis.
    De suggestie wordt hier gewekt dat e.e.a. aan mijn apparatuur zou liggen. Komt vreemd over op mij. Probleem ligt m.i. duidelijk bij uw niet-functionerende website.
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik wilde geen suggestie wekken over waar de technische problemen aan liggen. Ik probeer mee te zoeken naar een oplossing.
    De omschreven problemen kunnen bijvoorbeeld te maken hebben met bepaalde browsers en of instellingen.

    Het kan om te beginnen vaak al helpen om cookies en cache te wissen. Mijn verzoek is dan ook om dat op uw laptop te doen.
    Als dat niet helpt, hebben we meer informatie nodig. Bijvoorbeeld de gegevens die u vindt via www.browsercheck.nl
    Als u hierbij dus nog hulpt wilt, ontvang ik die gegevens graag.

    Wat betreft het opzeggen van de Aansprakelijkheidsverzekering zou ik graag willen weten waarom het online niet werkt.
    Gaat u als u ingelogd bent in het Overzicht naar Verzekeringen - Alles in Eén Polis - Aansprakelijkheid?
    Hier kunt u namelijk onderaan de pagina kiezen voor Opzeggen.
    Ik lees graag waar in dit proces het niet lukt of werkt.

    Met vriendelijke groet,

    Liesbeth - Team Webcare
    Rabobank Nederland
  4. Auteur
    mvdh#b-e
    Datum
    cookies cache automatisch verwijderd na elke sessie; Verzekering openen: polis niet beschikbaar; verder afbeelding koptelefoon "we kunnen op dit moment niet verder, er gaat iets mis, neem contact op" ; en "wegens een storing kun je nu geen chat starten, probeer het later nog eens"; bellen: "houd rekening met lange wachttijden".

    Is het niet het beste dan als RABO/Interpolis mij belt??? Dan hoef ik niet een half uur in de wacht.
  5. Auteur
    Rabobank
    Datum
    U bent goed bezig geweest zo te lezen. Jammer alleen dat het voor u geen oplossing bood.
    Ik wil graag voor u een terugbelverzoek maken hiervoor.

    Bent u bereikbaar op het nummer dat hier bekend is en heeft een tijdstip waarop u het beste te bereiken bent?

    Els
    Team Webcare - Rabobank Nederland
  6. Auteur
    mvdh#b-e
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. Er wordt zo snel mogelijk telefonisch contact met u opgenomen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen