Klacht Rabobank: RABOBANK KOMT BELOFTE NIET NA.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 296395
Gebruiker
J. Berkel
Datum
33 reacties

Details

De klacht

Op 8 juni 2017 is door RABOBANK schriftelijk een 'vergoeding' toegezegd die nog steeds niet is ontvangen.

Lees maar in onderstaand afschrift van deze RABO-BRIEF

--------------------------------------------------------------------------------------

Geachte [verwijderd door moderator],

De uitkomsten van het onderzoek door onze Rabobank Klachtenservice zijn duidelijk en zijn voor mij aanleiding om intern na te gaan wat er zoal verkeerd is gegaan. Voor de gemaakte fouten wil ik u op voorhand onze excuses aanbieden. Belangrijk nu is dat we tot een goede afwikkeling van de klacht/claim komen.

Wat betreft de blokkades op de betreffende rekeningen, ik heb moeten vaststellen dat deze in de systemen niet juist zijn doorgevoerd, waardoor toch nog afboekingen hebben kunnen plaatsvinden. Het gaat te ver om de technische details te delen, maar één van mijn medewerkers heeft verzuimd de juiste handelingen hierin te verrichten.

Zodoende zijn er transacties uitgevoerd, waarvan ik spoedig het totale overzicht in mijn bezit zal hebben. Ik zal vervolgens persoonlijk contact opnemen met de heer E. de Ridder om de ontstane situatie met hem te bespreken, waarbij de aard van de betalingen zeker aan bod zal komen. Ik zal daarbij uiteraard nastreven om tot een snelle oplossing te komen.

Mocht dit laatste niet lukken dan zal ik het financiële nadeel voor [verwijderd door moderator] laten berekenen en dit aan [verwijderd door moderator] vergoeden.

Ik houd u op de hoogte van mijn vervolgstappen.

Met vriendelijke groet,

[Gegevens verwijderd door moderator]

De oplossing

NAKOMING VAN HET BELOOFDE

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rabobank is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

33 reacties

  1. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  2. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  3. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  4. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  5. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  6. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  7. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  8. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  9. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  10. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  11. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  12. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  13. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  14. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  15. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  16. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  17. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  18. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  19. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  20. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  21. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  22. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  23. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  24. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  25. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  26. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  27. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  28. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  29. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    Op 8 juni 2017 is door RABOBANK “RANDMEREN” schriftelijk een 'vergoeding' toegezegd die nog steeds niet is ontvangen.

    Lees maar in onderstaand afschrift van deze RABOBANK-brief
    --------------------------------------------------------------------------------------

    Geachte [verwijderd door moderator],

    De uitkomsten van het onderzoek door onze Rabobank Klachtenservice zijn duidelijk en zijn voor mij aanleiding om intern na te gaan wat er zoal verkeerd is gegaan. Voor de gemaakte fouten wil ik u op voorhand onze excuses aanbieden. Belangrijk nu is dat we tot een goede afwikkeling van de klacht/claim komen.

    Wat betreft de blokkades op de betreffende rekeningen, ik heb moeten vaststellen dat deze in de systemen niet juist zijn doorgevoerd, waardoor toch nog afboekingen hebben kunnen plaatsvinden. Het gaat te ver om de technische details te delen, maar één van mijn medewerkers heeft verzuimd de juiste handelingen hierin te verrichten.

    Zodoende zijn er transacties uitgevoerd, waarvan ik spoedig het totale overzicht in mijn bezit zal hebben. Ik zal vervolgens persoonlijk contact opnemen met de heer E. de Ridder om de ontstane situatie met hem te bespreken, waarbij de aard van de betalingen zeker aan bod zal komen. Ik zal daarbij uiteraard nastreven om tot een snelle oplossing te komen.

    Mocht dit laatste niet lukken dan zal ik het financiële nadeel voor uw echtgenote laten berekenen en dit aan u vergoeden.

    Ik houd u op de hoogte van mijn vervolgstappen.

    Met vriendelijke groet,

    Peter Meulenberg
    Directeur Particulieren & Private Banking
    Directie

    Rabobank Randmeren
    Telefoon +31 33 467 51 20
    Mobiel +31626162318
    ————————————————————————————————————

    Gevraagde oplossing:

    NAKOMING VAN HET BELOOFDE
  30. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  31. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  32. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..
  33. Auteur
    J. Berkel
    Datum
    ..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Berkel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry