Klacht Rabobank: Rabobank ouderwets.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 315994
Gebruiker
Mos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn vrouw en ik hebben een levenslooprekening via ons werk bij de rabobank. Overigens keuze van de bank niet vrijwillig. Wij gaan nu verhuizen en telefonisch contact gehad om adreswijziging door te geven. Tot onze stomme verbazing kregen wij te horen dat ze op die afdeling erg ouderwets waren en dat de adreswijziging met handtekeningen per brief doorgegeven moet worden. Telefonisch en per mail gaat niet. Wat een extra werk weer om een officiele brief op te stellen. Een bank met ideeen, jaja.

De oplossing

Adreswijziging levensloop makkelijker doorgeven en in deze drukke verhuistijd geen brieven op te moeten stellen.

2 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste mevrouw,

    Ik begrijp dat u er niet op zit te wachten om per brief een adreswijziging door te geven als u aan het verhuizen bent. Ik heb dit daarom bij uw lokale Rabobank aangekaart. Zij nemen nog contact me u op hierover.

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team webcare - Rabobank
  2. Auteur
    Mos
    Datum
    Ik heb de volgende mail gehad:

    Geachte mevrouw De Mos,

    Graag komen wij met u in contact ivm de adreswijziging die u door wilt geven.
    Wij vragen dat inderdaad per post, maar ik hoor graag uw bezwaar.
    U kunt mij bereiken op telefoonnummer 040 2170310.
    Ik vertrouw er op u hiermee van dienst te zijn geweest, indien u nog vragen heeft dan hoor ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    [naam verwijderd door moderator]
    Medewerker Verwerking Sparen

    Blijkbaar snapt men niet dat als men in een verhuizing zit wel wat beters te dien heeft dan brieven te schrijven, naar de post te gaan voor een postzegel en al die tijd daar aan te spenderen.
    Ik reageer maar niet verder en schrijf over een paar weken wel een brief. Ik heb geen zin om aan die Rabobank meer energie te verspillen ook niet aan een telefoontje met mevrouw [naam verwijderd door moderator]. Die snapt het probleem toch niet blijkt hieruit. Ik heb er een spaarloonregeling maar moet er niet aan denken een gewone rekening te hebben bij zo'n ineffici├źnte bank.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen