Klacht Rabobank: Rabobank topmensen zelf stel boeven zijn oftewel oplichters van groep A!!zijn en kartelleden vormen

delu dennis d

Dat de rabobank met de klanten omgaat als een stel malloten die totaal niet weten wat er kan gebeuren met sommige klanten die zonder medicatie middelen kans maken op levensbedreigende afloop die door o.a rabobank personeel tussen 6 planken kunnen beeindigen ,en zonder enig onderzoek of berichtgeving of eerst het laten beoordelen door een rechtbank of er schuld bewezen kan worden verklaard aan een aangifte van een vermoedelijke oplichting zaak van hooguit 20euro aankoop via een marktplaats site en naar zeggen niet is geleverd ,of wel is geleverd maar de aangever gewoon aangeeft niet geleverd te zijn !!! En direct blokkering van je medische noodzakelijke medicijnen geldbedrag wat een bewindvoerder die aangesteld is bij de rechtbank voor de client te helpen die gemeente ambtenaren totaal hebben opgelicht en die wel kunnen pinnen !!

Onmiddelijk stoppen met zaken zoals oplichting zonder rechtspraak eerst te volgen !!! En of de blokkade bankrekening van 151 euro medische spoed overboeking van dit geval en hun straks de verantwoording kunnen verwachten van een totale zieken rabo klant die is komen te overlijden of is komen te liggen op de overvolle ic afdeling waar ook niet is over nagedacht door de rabo bank personeel leden ,om de extra minima klanten die van 35 euro per persoon door een gemeente zijn opgelicht en totaal niet kunnen rondkomen of uberhoudt zich kunnen beschermen met middelen tegen het covid virus bv en zelf hun ook nog je belkosten naar de helpdesk van rabo met euro,s kostende 30 min wachttijd zonder enig hulp of vakkennis of wat dan ook ,totaal geen hulp en zeker oplichting van de rabobank zelf na de klanten toe ,zet dat ook in het landelijke register met hoofdletters aub neer .!k

Goedemorgen,

Dank voor uw bericht, het toeval wil dat ik u afgelopen week ook heb gesproken via Facebook. Daarbij kon ik niets anders doen dan u verwijzen naar uw bewindvoerder.
    Helaas kan ik ook vanuit Klachtenkompas niets anders doen, dan uw onvrede hierover kenbaar maken bij uw Rabobank.

Klopt het dat u al een klacht heeft ingediend?

Liesbeth - Team Webcare
    Rabobank
    Heeft uw bewindvoerder ook nog niets gehoord en hebben zij ook nog niet na gebeld over de blokkade?

Met vriendelijke groeten,

Marco - Team Webcare
    delu dennis d
    Ik denk dat bij de rabo eigenlijk niemand precies weet wat er afspeelt ,en nogmaals ik heb de bewindvoerder opdracht gegeven om het optelossen en is ook een verklaring al verstuurd naar de rabobank maar het is supersnel 8n blokkering gezet ,maar supertraag en medewerkers bij rabo werkzaam praten of vragen allemaal verschillende dingen ,en is dus blijkbaar totaal geen dossier bijgehouden en zeker niet rekening gehouden met de gevolgen van een zieken client van rabobank die door de blokkade op de rekening niet de spoed betaling kon pinnen om de ziekte te bestrijden ermee en dat is nou gewoon behoorlijk fout inzicht en totaal geen begrip voor de client !! En niet de client bericht of vragen gesteld voordat het klakkeloos is geblokkeerd na 3 aangifte meldingen van tot nu toe onbekende personen is gedaan en ik niet weet wat er is aangemeld ,en politie zelfs nergens van af weet en niks in de politiebestande. Is te vinden hierover !
    Rabobank
    Ik begrijp dat dit een enorm vervelende situatie is. Maar zoals eerder aangegeven kunnen wij u niet helpen via dit platform. Ik raad u aan om de bewindvoerder nogmaals in te schakelen.

Tom
    Team Webcare - Rabobank Nederland
    delu dennis d
    Hierbij een oproep aan de rabo inkomensbeheer afdeling ,er is een oplossing zelf gemaakt op 11 november 2021 met de bewindvoerder ton deeterink van vaneker finance uit hillegom,die heeft 7 betalingen gedaan na onze goedkeuring hierover te hebben gegeven en is 20 euro en 20 euro en 20 euro en 27,50 euro en 30 euro en 50 euro en 15 euro aan 7 verschillende bankrekeninghouders terugbetaalt ,en is dus nu na 28 okt 2021 om 16.16 uur de 150 euro medische kosten die noodzakelijk waren over gezet van onze rabobank beheer rekening nr naar de leefrekening en medische rekening nr ,wel zo prettig omnu ook die rekening nr die eindigt op 06 van de raborekening te debkokkeren zsm !! En de gedupeerden die door omstandigheden van ziektes en van bankpas terugstorten niet mogelijk is bij bewindvoering van een client is dus onmacht geweest ipv opzettelijk dit gedaan te hebben !! En nu is het 3 weken verder inmiddells en kan de rabobank niet de client in gevaar blijven houden om de onderliggende ziektes met corrona tijd te weerhouden van die hoognodige medicijnen die nog niet zij aangeschaft van die 150 eiro boeking op 28 okt 2021 om 16.16 uur met spoed door de bewindvoerder!
    Goedemiddag,

Zoals mijn collega's ook al eerder hebben aangegeven snappen wij dit dit een vervelende situatie is.
    Maar al eerder hebben wij aangegeven dat wij via dit kanaal helaas niets voor u kunnen doen.

Heeft u al een terugkoppeling gehad van uw bewindvoerder?

Elske
    Team Webcare - Rabobank Nederland
    delu dennis d
    Elske de bewindvoerder die namens ons zelf is aangevraagd vrijwillig bij de rechtbank ! Die is al 3 weken samen met ons bezig om vanaf 28 okt 2021 om 16.16 uur die medische noodzakelijke !! Boeking van 150 euro die middag van 28 okt !! De bank te bereiken en medetedelen dat die 150 euro medische onkosten vergoedingsbedrag van onze beheer rekening bij rabobank die eindigt op 28 rekeningnummer ! En die 150 euro naar de leef en medische rekening nr van rabobank van ons die beiden op 06 eindigen ,werden met spoed die middag overgeboekt dus !!! En niet voor een zak hooi te kopen !!! Die moesten !!! Met ingaand datum van 28 ste okt ingenomen worden om verdere uitzaaiingen te behandelen bij 1 van ons met een kwaad aardige ziekte die nu onbehandeld sinds 28 okt zijn geworden omdat rabobank die tekening nr 06 ,zonder de bewindvoerder van op de hoogte tijdig werd gesteld en wij helemaal links worden gelaten door rabo ivm de bewindstelling code ! En dan ben je dus niet meer daardoor een serieus persoon blijkbaar geworden ,en behandelen ze je vragen niet of soms deels iets toegelicht ,maar nu is het onderliggende ziekte beeld bovenop het virus wat rondgaat in nederland een groot risico geval geworden om de ic afdeling op te mogen gaan terechtkomen !! En na meermalen dit te hebben vermeld aan de medewerkers bij rabobank of politie of inkomensbeheer afdeling etc ,is die niet alert geweest of meewerkend geweest in deze ernstige situatie wat inmiddels ook zelf door ons is opgelost met de terugbetalingen aan 7 personen die een tweede hans goedkoop artikel via mpl niet hebben ontvangen gekregen na wel de betaling ervoor hadden gedaan via bankoverboekingen van bijelkaar opgeteld alle 7 stuks op 182.50 euro uit kwam en dat bedrag dus een client in levensgevaar bracht en nog in risico leeft om niet vroegtijdig ertussen uit tegaan met de ziekte en de kans op virus te krijgen erbij en op de ic terechtkomen en alle gevolgen vandien gaat opleveren ! Is dat niet iets wat snel moet opgelost worden ? Lijkt mij toch zeer verstandig om de kwestie nu aftehandelen en wat vandaag dus zou worden behandeld door inkomensbeheer medewerkers van de rabo ,en nu nog niks weten hoe of wat er is besloten hierover ! Gaarne een reactie met een duidelijk antwoord en niet weer bewind erbij zetten want die weet precies wat ik eraan doe en weet overal van dat ik 3 weken mijn laat horen aan de bank !
    Goedemorgen,

Ik wil u nogmaals vragen contact op te nemen met uw bewindvoerder en uw bewindvoerder contact met ons op te laten nemen, zodat deze zaken besproken kunnen worden. Op een andere manier lukt het helaas niet om u te helpen.

Dylan - Team Webcare

delu dennis d
Totaal geen rekening houden met covid 19!! en mensen die onderliggende kwalen hebben en hun rekening zonder mededeling blokkeren om een zak hooi en de nigerianen met fraudes en oplichting gewoon kunnen operen ,en het klootjesvolk met omstandigheden een aantal marktplaats meldingen hebben gekregen doordat er niet was geleverd ? Volgens de kopers (3) en die paar tientjes de rabobank hoog opgenomen haf en de medische kosten die betaald moeten worden van de rekening niet wekenlang mogelijk maakte ,en als toetje de bank niet verder wilt gaan met deze stumpers !!!

Ook een klacht indienen over Rabobank?