Klacht Rabobank: Rabobank weigert eigen fout deugdelijk en fatsoenlijkjte herstellen

# 620319
ikhier

Begin dit jaar nieuwe renteperiode voor Hypotheek vastgezet. Rabobank heeft deze niet juist verwerkt (ondanks dat ik vooraf een extra verifificatie heb gevraagd hebben ze uiteindelijk het verkeerde rentepercentage weten te hanteren!!!)

Omdat ik extra wilde aflossen zijn we hier achter gekomen.

Na een grove schets begon het plus en min circus op mijn rekening en de afgesproken tekst en uitleg liet op zich wachten.
Bij navraag moest ik geduld hebben wan t de Rabobank moest haar eigen correctie nog wel controleren (geld was al een week van mijn rekening af!!!!).

Ik vroeg en vraag nog altijd om in 1 document op Rabobank papier een uiteenzetting te geven van bedragen, samenstel, wat het bedrag is en welke periode met dit bedrag gemoeid is....)

Hiervoor moest ik dan maar een klacht in dienen.
Gedaan, geen reactie (ondanks dat ik binnnen 2 werkdagen gebeld zou worden)
Klacht 2 dan maar met als resultaat dat ik gebeld wordt dat degene welke mij doorverwees een klacht in te dienen mij gaat bellen voor de oplossing (Natuurlijk moet ik wel weer geduld hebben.....)
Gevraagd of degene welke mijn rekening plundrt de tekst en uitleg kan geven of een leidinggevende of dergelijke. Maar natuurlijk geen idee in deze.
Kennelijk is er maar 1 persoon bij rabobank Nederland welke werkt en krijgt de rest enkel salaris of zo?

Dus ik ben weer terug bij af, een tijd verder en alleen maar bozer geworden. Of men het fatsoen heeft op te lossen is dus de grote vraag.

Omdat dit in een cirkeltje rondgaat en Niemand naar de klant luister (voor een grove fout door de Rabobank gemaakt welke mij tot op heden een flinke som geld heeft gekost.....) heb ik lang genoeg geprobeerd en ruimte genoeg gegeven aan de Rabobank dit fatsoenlijk en integer rechtstreeks met mij op te lossen.

Dan maar via de openbaarheid.....

Inmiddels wel ietsje meer dan een sorry, die tijd is inmiddels echt geweest en heeft mij teveel tijd en energie gekost.

En het document met deugdelijke tekst en uitleg (1 document ondertekend en wel waarin het complete feitenrelaas en correcties tot in de punten en komma's staan)

Geachte meneer/mevrouw Brauers,

Wat een vervelende situatie is er inmiddels ontstaan. Ik begrijp uit uw verhaal dat u inmiddels een klacht over de lopende klacht heeft ingediend en dat er aan de hand daarvan contact met u is opgenomen, klopt dat?

Wanneer is er voor het laatst contact met u opgenomen en wat is er toen afgesproken?

Willemijn
    Hoi,

vanochtend ben ik voor het laatst gebeld (nav de 2 de klacht) niet om het op te lossen maar om de mededeling te geven dat de medewerker welke mij niet kon helpen en adviseerde een klacht in te dienen mij komende week na zijn vakantie op te bellen...

Waarom geen idee, hij kon mij uiteindelijk niet helpen en adviseerde de klacht en krijgt dit nu in een cirkeltje weer op zijn bureau om mij te vertellen dat hij mij de gevraagde duidelijkheid niet kan bieden.

Op de vraag of een leidingevende of iemand anders (welke de boeking gedaan heeft. Lees aan mijn rekening heeft lopen klooien!!!!!) daar is men niet toe bereid.

Ik verwachte een verdomd goed excuses met bloemen en gebak naast de papieren uiteenzetting. Want jullie zijn kampioen aanklooien ondertussen, en ik als klant moet het maar uitzoeken en overal achteraan terwijl de Rabobank een GROVE FOUT heeft gemaakt en tussendoor ook nog eens extra heeft bevestigd dat alles goed zou moeten gaan alvorens met de verwerking van de rentebrief (ook hier heeft men mij dus lekker in de zeik lopen nemen).
    ikhier
    Ik zie dat de mail niet lekker is verzonden.

Zal wel met mijn boosheid te maken hebben.

Strekking is toch wel duidelijk, balletje is teruggelegd bij de persoon welke mij niet kan helpen en mij heeft verwezen een klacht in te dienen.
    In plaats van te luisteren wordt ik in een cirkeltje rondgestuurd, zonder enig zicht op een fatsoenlijke manier van handelen door de Rabobank.

Inmiddels zijn we weken zo aan het einddoelen zonder een gedegen verklaring te krijgen. Er komt enkel meer en meer nalatigheid door de Rabobank aan het licht.
    Beste meneer, mevrouw,

Ik kan me indenken dat u hiervan een behoorlijk een kastje naar de muur gevoel krijgt!

We nemen klachten altijd serieus en ik wil u daarom vragen nog even af te wachten tot volgende week. Mijn collega zal dan contact met u opnemen.

Gaat dat lukken?

Beste meneer, mevrouw,

Gaat dat lukken?

ikhier
    Zoals inmiddels al meerdere malen aangegeven ben ik terug bij af. Degene welke aangeeft dat ik een klacht moest indienen omdat hij mij kennelijk niet kan helpen heeft de klacht ter oplossing bij zich liggen.

Heel concreet vraagt men mijn WEER om te wachten. Dit zodat ik volgende week als ik geluk heb te horen krijg dat diegene het niet weet.

Wanneer ga ik als klant geholpen worden! Het duurt al weken/ maanden dus ik heb meer dan genoeg gewacht en jullie hebben al om meer dan genoeg tijd gevraagd om hier vervolgenss voor mij als klant niets, maar dan ook werkelijk niets mee te doen.

Dus nee het is niet acceptabel......
    Rabobank
    Ik begrijp uw frustratie heel goed! En vind het ook echt vervelend dat dit al zo lang duurt.

Maar uw klacht is bij ons ontvangen en we gaan hier mee aan de slag.

Vanuit Webcare zullen we dit voor u monitoren en zullen actie ondernemen op het moment dat dit niet wordt nagekomen.

Dat is wat we nu voor u kunnen doen.

ikhier
    Zoals gesteld ben ik zoals inmiddels gebruikelijk hier niet mee geholpen.

Ik heb nu heel vaak bij jullie aangegeven wat ik precies verwacht en accepteer ook niet dat ik hierover nog vragen ga krijgen. Uiterlijk maandag krijg ik schriftelijk op Rabobank papier exact waar ik om vraag.
    Wat u verder nog tegenover alle frustratie en tegenwerking door de Rabobank wil zetten zie ik dan ook wel.......

Ik ga van het weekend alvast mijn rechtsbijstand inschakelen, en wellicht nog wat social media.
    Rabobank
    Uw verwachting is duidelijk en in beeld bij ons, net als uw klacht. Deze wordt zorgvuldig beoordeeld en zo snel mogelijk door de juiste collega opgepakt. Ik begrijp dat u graag iets anders zou horen, maar via deze weg kunnen we het niet verder bespoedigen.

Ik kan tot mijn spijt niets anders doen dan u verzoeken dit contact af te wachten.

Debbie
    Hoi,

Vorige week is tijdens het telefoongesprek naar aanleiding van klacht twee beloofd dat er vandaag (maandag) telefonisch contact met mij zou worden opgenomen door haar collega.

Helaas weer in het fabeltje "heb even geduld" getrapt. WEER komt Rabobank een afspraak niet na. Want je raad het al geen telefoontje ook een extra check op de voicemail of ik dan wellicht iets heb gemist kent een teleurstellend resultaat.

Hoe gaan jullie dit nog ooit kunnen verkopen/ recht breien...........
    ikhier
    Zojuist alsnog contact gehad. Als het goed is komt in de komende dagen ook de oplossing.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Rabobank?