Opgelost door Rabobank: Rammelende indentificatie-app. Vragen om reeds bekende gegevens.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 651993
Gebruiker
H. Plessius
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik ben de nieuwe voorzitter van een stichting. De vorige is plots overleden. De wijziging is geregistreerd bij de KvK. De stichting heeft een rekening bij de Rabobank. Dus wil ik een nieuwe pas. Daarvoor moet je je identificeren via de identificatie-app. Zeker niet eenvoudig, maar technisch wel mooi, dacht ik toen ik dat deed. Maar ik stelde na verloop van tijd vast dat de nieuwe KvK-gegevens verder niet waren overgenomen. Vandaag telefonisch opnieuw de vraag om identificatie via de app. Die accepteert echter de opgegeven code niet. In eerste instantie denk je aan een fout van jezelf, maar na vijf keer proberen is die twijfel weg. De bank vraagt op een onbeholpen manier gegevens die al bekend zijn. Inmiddels heb ik al zo'n drie uur besteed aan de wijziging van een rekening die nauwelijks iets voorstelt.

Gewenste oplossing

Zorg dat de gewenste veranderingen snel worden doorgevoerd.
Geboden oplossing
Ik ben na de klacht gebeld met de belofte dat alles goed zou komen. Vervolgens kreeg ik daarna wel weer een formulier toegestuurd dat ik al eerder invulde en terugstuurde. Dus ik hoop maar dat alles nu wel goed gaat.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp uit uw bericht dat u de mobiele identificatie in de eerste instantie wel volledig en succesvol heeft kunnen doorlopen. Begrijpelijk dat u dan verwacht dat alles goed is doorgekomen.

    U geeft aan daarna telefonisch contact met ons te hebben opgenomen, maar dat de App de opgegeven code niet accepteert. Is dat een code die telefonisch door mijn collega is verstrekt?

    Ik lees graag uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Debbie
    Team Webcare – Rabobank Nederland
  2. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Helaas hebben we nog geen reactie ontvangen. Kunnen we nog iets voor u betekenen?

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team Webcare – Rabobank Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen