Opgelost door Rabobank: Rammelende indentificatie-app. Vragen om reeds bekende gegevens.
Details
Klacht
Ik ben de nieuwe voorzitter van een stichting. De vorige is plots overleden. De wijziging is geregistreerd bij de KvK. De stichting heeft een rekening bij de Rabobank. Dus wil ik een nieuwe pas. Daarvoor moet je je identificeren via de identificatie-app. Zeker niet eenvoudig, maar technisch wel mooi, dacht ik toen ik dat deed. Maar ik stelde na verloop van tijd vast dat de nieuwe KvK-gegevens verder niet waren overgenomen. Vandaag telefonisch opnieuw de vraag om identificatie via de app. Die accepteert echter de opgegeven code niet. In eerste instantie denk je aan een fout van jezelf, maar na vijf keer proberen is die twijfel weg. De bank vraagt op een onbeholpen manier gegevens die al bekend zijn. Inmiddels heb ik al zo'n drie uur besteed aan de wijziging van een rekening die nauwelijks iets voorstelt.Gewenste oplossing
Zorg dat de gewenste veranderingen snel worden doorgevoerd.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.