Klacht Rabobank: Rekening geblokkeerd

Tam

Spullen dienik nodig heb verkoop ik via marktplaats echter wou die gene aan wie ik een auto radio verkocht heb hem toch niet kopen maar wou zijn geld terug ik zou dat is geen probleem ik stort. A.s vrijdag u geld terug aan gezien dan mijn loon binnen. Kom nu heeft Rabobank mijn rekening geblokkeerd. En kan ik mijn huur en rekeningen niet over maken ik zit. Thuis met 3 kleine kinderen waar ik nu geen eten drinken en dergelijke voor kan halen en een baby die. Fles voeding drink waar ik geen baby voeding luiers. Etc. Voor kan halen vind. Dit echt onmenselijk heb ik aangeven de rekening te willen stoppen en mijn geld terug. Wil zeggen ze dat kan. Niet. Echt nogmaals onmenselijk

Mijn mijn geld van de rekening te laten afhalen en dan de rekening opzeggen

Rabobank
    Beste mevrouw,

Ik begrijp uit uw verhaal dat u op dit moment in een hele moeilijke situatie zit. Ik begrijp ook dat u inmiddels al contact heeft gehad met uw Rabobank kantoor.

Uiteraard zou ik u heel graag helpen. Het enige wat ik op dit moment voor u kan doen, is uw klacht doorzetten naar uw Rabobank kantoor. Een van mijn collega's neemt dan contact met u op. Houd u er wel rekening mee dat dat naar alle waarschijnlijk niet meer voor het weekend is.

Is er misschien iemand waar u een beroep op kunt doen en die u nu kan helpen?

Ik hoop dat er snel een oplossing komt.

Els
    Team webcare Rabobank

Tam
    Ondertussen opgelost Rabobank rekening opgezegd. Nooit meer Rabobank.

Ook een klacht indienen over Rabobank?