Klacht Rabobank: rekening opgeheven en geen nieuwe rekening

# 121960
agi

Was klant bij Rabobank Rotterdam BLAAK voor bijna 10jaar privé en zakelijk 5jaar, omdat ik 1 zakelijk geschil had met KPN in2010(zakelijk) heeft Rabobank mij zakelijk en privé uit gegooid. KPN heeft beslag gelegd op de rekeningen vanwege procedure die liep,(zaak geseponeerd) en dat was voor de Rabobank reden om mijn rekeningen te sluiten.Beslag leggingen komen dagelijks voor, zouden ze dan iedereen eruit gooien? Antwoord weet ik al, NEE. Na onderzoek te hebben gedaan is aanleiding geweest dat ik een jonge ALLOCHTONE ondernemer ben die bezig was met een succesvolle bedrijf op te zetten.Heb wat onderzoek gedaan bij con-collega's. Blijkt dat ik niet de enige allochtoon ben die eruit is gegooid, meerdere allochtonen worden zonder pardon eruit gegooid.Niet allochtonen hebben totaal geen last van deze behandeling. Nu heeft de bank mij op een zwarte lijst gegooid.Ik kan geen prive noch zakelijke rekening openen bij Rabobank. BEDANKT Rabobank BLAAK. Zit nu ING gelukkig zonder discriminatie

zou leuk zijn als ik over een tijdje de bank binnen zou stappen en een rekening zou kunnen openen, of op zijn minst het gevoel hebben dat ik het kan

Beste heer,

Vervelend te lezen dat uw klacht niet naar wens is opgepakt. Ik begrijp aan uw verhaal dat u het toch fijn zou vinden als er nogmaals naar gekeken wordt. Ik wil u graag vragen om uw klacht via volgende link in te dienen:

U kunt dan kiezen voor stap 2. De klacht wordt binnen 6 weken opgepakt.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

beste

dit heb ik tot twee keer toe al gedaan in het verleden en nooit geen reactie op gekregen. En deze formulier zal waarschijnlijk weer bij de blaak terecht komen waardoor deze automatisch zal worden afgewezen. Dus ik vraag u bij deze, wat zal gebeuren met deze formulier nadat ik deze heb ingevuld en verstuurd? Zal deze weer op de stapel komen en uiteindelijk bij de blaak waardoor het dus eigenlijk voor iedereen tijdverspilling is, of zal deze worden beoordeeld door een ander vestiging? mvg
    Beste heer,

Als u de klacht indient zoals mijn collega in zijn eerdere reactie beschreef, dan wordt uw klacht doorgestuurd naar de klachtenservice van Rabobank Nederland. De klacht wordt niet door uw lokale kantoor beoordeeld.

Mocht u nog aanvullende vragen hebben, dan hoor ik dit uiteraard graag.

agi
    op goed geluk, ik hoop niet dat ik weer door rabobank rotterdam word gebeld om de klacht af te handelen dan is het allemaal voor niets geweest

agi

Ook een klacht indienen over Rabobank?