Klacht Rabobank: Sanering beëindigd, Rabobank heeft de status ook doorgegeven aan BKR. Maar er staat nu codering A3 met als 'status' beëindigd.

AMG

Sanering beëindigd, Rabobank heeft de status ook doorgegeven aan BKR. Maar er staat nu codering A3 met als 'status' beëindigd. Deze status wil ik omgezet hebben naar codering H.

Graag status aanpassen naar status H.

Beste A.M. Groeneveld,

Ik wil graag met je meekijken naar de status van de BKR. Echter komen de gegevens die je naar ons gestuurd hebt niet overeen. Ben je nog klant bij de Rabobank of niet meer? Bij welke vestiging heb je destijds de hypotheek afgesloten?

Wanneer heb je voor het laatst contact met ons gehad? Bij welke Rabobank vestiging is dat geweest? Ik lees het graag.

AMG
    Wij zijn geen klant meer uiteraard en de hypotheek was afgesloten door dhr. Richard Coenradi ( Rabobank Leek) in 2008/2009. Dit was op naam van A.K.P. Groeneveld en A.M. van der Werf. Ik heb gebeld met de Rabobank in juli 2016 en zij hebben de status aangepast en is beëindigd. Wij hebben nu codering A3 en dat is de meest zware codering die mogelijk is. Alles is afgehandeld door onze bewindvoerder Advocatenkantoor Groot&Schoo te Groningen en de slotuitdeling is uitgevoerd in mei 2016.
    Rabobank
    Dankjewel voor de toelichting. De bankgegevens heb ik inmiddels gevonden. Ik zie dat er een officiële uitspraak over is geweest en dan mijn collega de BKR gegevens heeft aangepast / doorgegeven in juli 2016. Wat hier precies de status van is weet ik niet. Wanneer heb je voor het laatst de gegevens bij het BKR opgevraagd?

Vind je het goed als ik dit voor je doorzet naar kantoor Noordenveld West Groningen? Dan gaan zij de status bij het BKR controleren en nemen vervolgens telefonisch contact met je op.

AMG
    Ik heb begin aug. nog gekeken op BKR en de status staat op beëindigd met een A3 codering. Ik moet erbij zeggen, dat Rabobank Leek dit zeer snel hebben aangepast, alleen een A3 codering is niet terecht. Als zij dat zouden willen veranderen, kunnen wij misschien ook weer verder over een aantal jaar. Uw collegae mogen mij altijd bellen!
    Rabobank
    Bedankt voor de informatie. Ik heb een terugbelverzoek voor je aangemaakt. Rabobank Noordenveld West Groningen gaat de BKR status controleren en contact opnemen. Ze bellen je op het nummer dat bij ons bekend is in het systeem. Dat telefoonnummer eindigt op *5210 (dat is een ander telefoonnummer dan het telefoonnummer dat je via Klachtenkompas hebt doorgegeven).

AMG
    Graag bellen op 06-47222500. Ander nummer is een oud telefoonnummer.
    Rabobank
    Bedankt voor het telefoonnummer. Ik heb het aangepast. Mijn collega van Rabobank Noordenveld West Groningen zal contact met je opnemen.

AMG
    Wij zijn nu een week verder en nog geen telefoontje gehad van de Rabobank. Wij zullen wel niet meer interessant genoeg zijn...
    Beste A.M. Groenveld,

Excuses dat het allemaal zo lang duurt. Ik heb zojuist gebeld met kantoor Noordenveld West Groningen en ze zijn ermee bezig.