Klacht Rabobank: Slechte service voor ouderen

Klachtnummer
# 651344
Gebruiker
jolanda
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Rabobank Roosendaal is echt waardeloos voor ouderen. Wat een onbegrip!!! Mijn moeder [95] wil dat ik even stop om voor haar te pinnen . Haar pas werkt niet dus vraag ik even binnen of de pas geblokkeerd is. Volgens de medewerkster kan ze dat op haar telefoon in de app zien. Ik vraag haar nog vriendelijk of ze de leeftijd goed verstaan heeft. Ja hoor dat heeft ze en dat zegt allemaal niks, de meeste ouderen kunnen dat gewoon. Het leek me maar beter deze hele domme juffrouw maar in haar waarde [ ergens onder het absolute nulpunt ] te laten. Wat een begrip en inlevingsvermogen voor oude mensen. Deze worden al zo gestraft omdat ze niet meer in een kantoor terecht kunnen voor hun centjes. Een groep waar de Rabobank groot mee geworden is maar die ze nu zsm kwijt willen.

Gewenste oplossing

Voor ons hoeft het niet meer

5 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Wat ontzettend rot om te lezen dat u zo'n onprettig gevoel heeft overgehouden aan uw bezoek aan ons kantoor in Roosendaal. Dat is uiteraard niet hoe we het graag zien.

    Begrijp ik goed dat u het kantoor heeft bezocht zonder uw moeder of was uw moeder erbij?

    Ik lees graag uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Debbie
    Team Webcare – Rabobank Nederland
  2. Auteur
    jolanda
    Datum
    Mijn moeder zat in de auto voor het gebouw, Ze is niet meer zo goed ter been maar doe verder geen moeite er zijn andere oplossingen.
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    U geeft aan doe verder geen moeite. Dat was uiteraard wel de intentie.

    Met welke bedoeling bent u dit gesprek dan gestart?

    Met vriendelijke groet,

    Debbie
    Team Webcare – Rabobank Nederland
  4. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Helaas hebben we geen reactie meer van u ontvangen. Kunnen we nog iets voor u doen?
  5. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We sluiten hierbij de dialoog, gezien we geen reactie meer hebben ontvangen.
    Alvast een prettig weekend gewenst.

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen