Klacht Rabobank: Slechte service voor ouderen
Details
Klacht
Rabobank Roosendaal is echt waardeloos voor ouderen. Wat een onbegrip!!! Mijn moeder [95] wil dat ik even stop om voor haar te pinnen . Haar pas werkt niet dus vraag ik even binnen of de pas geblokkeerd is. Volgens de medewerkster kan ze dat op haar telefoon in de app zien. Ik vraag haar nog vriendelijk of ze de leeftijd goed verstaan heeft. Ja hoor dat heeft ze en dat zegt allemaal niks, de meeste ouderen kunnen dat gewoon. Het leek me maar beter deze hele domme juffrouw maar in haar waarde [ ergens onder het absolute nulpunt ] te laten. Wat een begrip en inlevingsvermogen voor oude mensen. Deze worden al zo gestraft omdat ze niet meer in een kantoor terecht kunnen voor hun centjes. Een groep waar de Rabobank groot mee geworden is maar die ze nu zsm kwijt willen.Gewenste oplossing
Voor ons hoeft het niet meerDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.