Opgelost door Rabobank: Slechte service
Details
Klacht
Ik ben onlangs naar Frankrijk verhuisd. Om financiele zaken te kunnen doen vragen ze hier vaak naar een RIB document van de bank (Releve d'Identite Bancaire). Dat is een heel simpel officieel document van de bank (met logo en stempel), waarop staat: mijn naam, mijn geboorte datum, mijn adres, mijn iban, en de SWIFT code van de bank. De fraanse versie past op een half A4tje. Op de site van Rabobank is dat nergens te vinden. Dus neem ik contact op via online chat. De eerste mederekrer aan de lijn bleek precies te weten waar ik het over had. Ik blij, maar ze liet me 30 min wachten, en toen nam er iemand anders de chat over en moest ik uitleggen wat het is en waarvoor ik het nodig heb. Deze medewerker zei dat ze dit document moest opstellen en dat het wel een week gaat duren. Toen verdween ze weer van de chat, en nu is het bijna 1.5 uur verder, en krijg ik geen reactie nergens meer op. Het kan toch niet waar zijn dat ik de enige ben die ooit zo'n document bij hun heeft gevraagd?? Waarom ligt er niet ergens een formulier klaar die je gewoon kan invullen? En waarom word het op de chat die gewoon nog open staat, niet meer gereageerd?Gewenste oplossing
Z.s.m. het benodigde RIB document mij per email sturen- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.