Opgelost door Rabobank: Sns bank lost klacht niet op

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 145627
Gebruiker
Ydegener
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Samen met een adreswijziging is er een nieuwe pas aangevraagd.
Deze was naar mijn oude adres gestuurd, ook de pincode.
Resultaat: geen pas, geen pincode en mijn geld verdwenen.
De bank is hierop verschillende keren aangesproken, aangifte doen kon niet en na een dik jaar nog steeds niks opgelost en niets meer gehoord van de SNS bank Oss.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste mevrouw,

    Allereerst spijtig om te lezen dat het is misgegaan met de aanvraag van uw pas. Uit uw bericht leid ik af dat deze pas aangevraagd is bij de SNS bank. Wij raden uw aan om deze klacht op de pagina van SNS bank te vermelden. Zij kunnen u verder helpen.

    Is deze klacht toch aan ons gericht, dan helpen we u uiteraard verder.

    Met vriendelijke groet,
    Rabobank
  2. Auteur
    Ydegener
    Datum
    Verkeerde bank, sorry.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ydegener
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen