Klacht Rabobank: Verschrikkelijke hoge kosten / verhogingen van premies

Moontje

Mijn klacht gaat over de kosten die je maakt als je als klant van de Rabobank je verzekeringen bij Interpolis hebt.
De kosten per maand zijn in 4 jaar 26 euro omhoog gegaan! De rabobank kost je ruim 15 euro per maand!
Belachelijk men veranderd steeds de voorwaarden en de klant is duurder uit. Men brengt je niet persoonlijk op de hoogte maar past dingen gewoon aan zonder overleg.
De service van Interpolis is perfect maar de Rabobank komt nooit met een concreet antwoord op de prijsstijgingen..het is altijd een verwijzing naar iets dat weer veranderd is ten koste van de klant!

Loskoppeling van de Rabobank die voegt niks toe..

Rabobank
    Beste mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Goed dat u laat weten dat u de kosten erg hoog vindt ten opzichte van de dienstverlening. Op mijn beurt leg ik graag uit waarvoor deze kosten in rekening worden gebracht. Rabobank is daar transparant in: de kosten zijn dus niet verweven in de premie, maar worden apart berekend.

Als bemiddelaar voor uw verzekeringen, hebben wij als doel om betrouwbare dienstverlening te bieden. Hiervoor hebben wij betrouwbare producten in het assortiment en kunt u bij ons terecht voor advies over en het aanvragen van verzekeringen, voor informatie over en het wijzigen van uw verzekeringen.

Verder bieden wij u via Rabo Internetbankieren inzicht en overzicht van uw lopende schade- en zorgverzekeringen.

Heeft u via ons een doorlopende schadeverzekering afgesloten, dan attenderen wij u periodiek op de mogelijkheid om te beoordelen of er door veranderingen in uw persoonlijke of financiële situatie wijzigingen in uw verzekeringen nodig zijn.

De vergoeding voor deze dienstverlening wordt jaarlijks geïndexeerd. U ziet die terug op het nieuwe verzekeringsbewijs en de aanbiedingsbrief die u daarbij ontvangt. U kunt dan voor uzelf bepalen welke verzekeringen u wilt aanhouden, wilt wijzigen of toevoegen.

Het is niet mogelijk om de verzekeringen aan te houden zonder dienstverlening van Rabobank.

Ik hoop dat ik heb kunnen verduidelijken waarvoor de kosten worden berekend. Mocht u nog vragen hebben, dan lees ik het graag.

Wens ik u voor nu een fijne avond toe.

Els
    Team Webcare - Rabobank
    Moontje
    Eigenlijk is de reactie dus...ja wij vragen er zoveel geld voor ben je het er niet mee eens stap maar over....
    Rabobank
    Beste mevrouw,

Jammer dat u dit zo ziet. We proberen juist uit te leggen waarom er stijging heeft plaats gevonden en willen juist niet dat dit de reden zou zijn dat u hier door over zou stappen. U geeft aan dat we nooit met een concreet antwoord komen betreft prijsstijgingen. Heeft u hier nog vragen over?

Met vriendelijk groet,

Tamara
    Team Webcare - Rabobank

Ook een klacht indienen over Rabobank?