Klacht Rabobank: We betalen voor rekeningen als zijnde basispakketten terwijl we directpakketten afnemen
Details
Klacht
Bijna 40 jaar klant met en/of rekening. Basispakket.Afgelopen jaren heeft mijn vrouw succesievelijk nog 3 rekeningen geopend: 1 zakelijke en 2 particuliere. Ook die 2 particuliere heeft zij/ hebben wij het basispakket aangeboden gekregen en daarvoor getekend.
Nu lijkt 'basispakket' het goedkoopste pakket, dat blijkt 't niet te zijn. Sinds jaar en dag is er het directpakket en dat nemen we feitelijk af. Een basispakket omvat bv ook een creditkaart en die nemen we niet af. Laat staan 3 creditcards.
Onze klacht:
- misleidende benaming 'basispakket'
- rabobank had ons in elk geval bij t openen van 2e en 3e particuliere rekening niet t basispakket moeten aanbieden, maar t directpakket
- we hebben jarenlang betaald voor een product dat we niet hebben afgenomen
Gewenste oplossing
Met betrekking tot 2 rekeningen de meerkosten van basispakket versus directpakket terugstorten.Wijziging van benaming van de pakketten
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.