Klacht Rabobank: wederrechtelijk invoeren van een fout woonadres veroorzaakt aanzienlijke schade

kloos

Wederechtelijke/foute werkwijze van een rabobank medewerker, een postadres waar ik nooit gewoond heb is geleden als woonadres ingevoerd in de Rabo computerprogramma dit heeft nu grote schade veroorzaakt, ik raakte in Thailand (ik leef al 3 jaar daar) mijn bankpas kwijt, een nieuwe kon mij niet toegezonden worden omdat de medewerkste van de Rabobank een fout hat gemaakt, Ik moest terug fliegen naar Nederland om de bankpas op te halen, adreswijziging was niet mogelijk, dat moest ik persoonelijk in Nederland bij een Rabo filiaal regelen. Door Corona kan ik nog steeds niet terug vliegen naar Thailand en overnacht in hotels tot ik terug kann, Mijn levenspartner wacht al lang op mij en zij geloofd het Rabobankverhaal niet meer, het is ook niet te geloven als je het zelf niet mee gemaakt heb!
De klacht is bij de Rabobank al lang bekend en men zou aan een oplossing werken is mij telefonisch mede gedeels maar niets gebeurd, ook een formulier een soort tevredenheidsonderzoek heb ik al 2 keer ingevuld zonder respons.

Schadeloosstelling, minimaal wat betreft de materieele schade,
ik heb een telefoontje van een Rabo medewerkster gehad en zij vertelde mij dat zij aan een oplossing werken maar ik heb daarnaar al weken niets meer gehoord behalve een tevredenheidsonderzoek wat ik per mail ontving. Ook heel vreemd als de zaak nog niet afgehandeld is? Ik heb dit onderzoek 2 keer ingevuld en terug gestuurd zonder reactie?

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u momenteel in zo'n lastige situatie zit.

U geeft aan dat u hier eerder een telefoontje over gehad van een collega. Wat is er toen precies besproken?

Ik zie daarnaast dat u eerder vandaag al een klacht heeft ingediend bij ons. Ik wil u daarom vragen om de behandeling van die klacht even af te wachten. Dit kan enkele dagen duren voordat hierop teruggekomen wordt.

Dylan
    Beste heer/mevrouw,

Dylan
    Hallo,

De klacht is door de Rabobank af gewezen.
    Ik zou een onjuiste woonadres gegevens verstrekt hebben?
    Dat is onjuist, ik had hun verteld dat ik Nederland voor enkele jaren zal verlaten (een kleine wereldreis was mijn plan toen ik AOWer ben geworden). De Rabobank vroeg mij toen naar een postadres, ik heb toen een adres van kennissen op gegeven, een adres waar ik nooit heb gewoond en dat wisten hun ook, op dat adres wonen al jaren Cor en Grietje Dijk.
    Op u vraag naar het telefoontje:
    Ik ben toen vriendelijk gebeld en mij is verteld dat er aan een oplossing van deze vervelende of lastige zaak wordt gewerkt, ik dacht dat het nu wel goed zou komen, jammer genoeg niet.
    Het lukt mij jammer genoeg niet de mail van de afwijzing hier onder te brengen, misschien heeft u een mailadres voor mij waar ik hem naar toe kan sturen? opslagen van gegevens werkt op mijn computer niet meer.

Hans-Reinhard Kloos
    kloos
    ja, ik heb hulp nodig want zoals de Rabobank reageerd is niet alleen klantenonvriendelijk maar geheel onjuist!
    Aangezien ik met mijn laag pensioen niet in Nederland kan wonen (te duur) woon ik al 3 jaar in Thailand maar door de corona toestanden kon ik nog niet terug vliegen en woon tijdelijk in Andalusien (goedkoop). Ik hoop begin juli naar huis te kunnen vliegen (Thailand). Mij prepaid tel. nr. is 00447435780515 whatsapp

Hans-Reinhard Kloos
    Rabobank
    Bedankt voor uw bericht. Wat is nu exact uw vraag aan ons?

Lin
    kloos
    Kunt u mij helpen tegen de onterechte afwijzing van de klacht in te gaan, ik wil tegn hun besluit in gaan, bedankt!

Mvg. Hans-Reinhard Kloos
    Rabobank
    Als u ontevreden bent over de behandeling en afwikkeling van uw klacht door de betreffende vestiging, kunt u ervoor kiezen om een klacht in te dienen bij Rabobank Nederland.

De collega's van de klachtenservice bekijken de situatie zorgvuldig. Het indienen van de klacht kan via: https://www.rabobank.nl/particulieren/klachtenservice/

U krijgt hierop binnen zes weken een reactie.

Debbie
    Team Webcare - Rabobank Nederland

Ook een klacht indienen over Rabobank?