Klacht Rabobank: Wees eerlijk en oprecht naar de klant en volg 1 lijn
Details
Klacht
Hypotheek achterstand is opgelost, meerdere verschillende antwoorden gehad van de rabobank. Nou willen ze ondanks dat we de achterstand hebben opgelost dat we alsnog gegevens versturen ivm inkomen en een werkgeversverklaring. Bij het telefoongesprek vorige week zeiden ze dat alles opgelost was en we dus niks hoefden te doen. Nu willen ze wel alles. Waar staat dit Rabobank. Bijzonder beheer geeft geen duidelijke uitleg alleen als er in de toekomst opnieuw achterstanden komen ze deze gegevens gebruiken. Is dit gewoon om ons te helpen of wantrouwen naar de klant? Graag zie ik dan de kleine lettertjes waar dit staat ivm inleveren gegevens. Maar dit is nergens te vinden. Net zoals ze aangeven dat ze dit moeten inleveren bij nhg ook daar staat hier niks over. Maar volgens de medewerker moeten we meewerken? Let dus op ze zijn niet eerlijk en werken niet in 1 lijn met elkaar als verschillende afdelingenGewenste oplossing
Werk volgens 1 lijn en niet volgens verschillende. Geen contact meer opnemen alleen bij nieuwe achterstanden- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.