Klacht Rabobank: Wees eerlijk en oprecht naar de klant en volg 1 lijn

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 663818
Gebruiker
Lis1900
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Hypotheek achterstand is opgelost, meerdere verschillende antwoorden gehad van de rabobank. Nou willen ze ondanks dat we de achterstand hebben opgelost dat we alsnog gegevens versturen ivm inkomen en een werkgeversverklaring. Bij het telefoongesprek vorige week zeiden ze dat alles opgelost was en we dus niks hoefden te doen. Nu willen ze wel alles. Waar staat dit Rabobank. Bijzonder beheer geeft geen duidelijke uitleg alleen als er in de toekomst opnieuw achterstanden komen ze deze gegevens gebruiken. Is dit gewoon om ons te helpen of wantrouwen naar de klant? Graag zie ik dan de kleine lettertjes waar dit staat ivm inleveren gegevens. Maar dit is nergens te vinden. Net zoals ze aangeven dat ze dit moeten inleveren bij nhg ook daar staat hier niks over. Maar volgens de medewerker moeten we meewerken? Let dus op ze zijn niet eerlijk en werken niet in 1 lijn met elkaar als verschillende afdelingen

Gewenste oplossing

Werk volgens 1 lijn en niet volgens verschillende. Geen contact meer opnemen alleen bij nieuwe achterstanden
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

5 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Ik lees in uw bericht dat u bepaalde documenten dient aan te leveren in verband met de NHG. Dit klopt inderdaad, u kunt deze informatie terugvinden op onze website en tevens ook op de website van de NHG.

    Heeft u mijn collega gevraagd waar u dit kan vinden of dat hij/zij u de voorwaarden wil toesturen? Dit doen we graag zodat u dit kan teruglezen.

    Met vriendelijke groet,
    Suze

    Team Webcare - Rabobank Nederland
  2. Auteur
    Lis1900
    Datum
    De ene medewerker bij bijzonder beheer gaf aan dossier gesloten en de ander wil graag nog alle gegevens. Ondertussen contact opgenomen met nhg en wacht hun reactie af. Niet dat we niet mee willen werken, maar er zijn teveel verschillende antwoorden op dezelfde vraag. Graag 1 lijn en aanspreekpunt. Werkt beter als hoe het nu gebeurd.
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Ik kan me voorstellen dat u op zoek bent naar een duidelijk antwoord.

    Begrijp ik het dan goed dat u twee verschillende medewerkers binnen de afdeling Bijzonder Beheer hebt gesproken? Of waren dit wellicht collega's van verschillende afdelingen.

    Heeft u daarnaast de juiste informatie op de website al gevonden? Anders sturen we u een link toe van de juiste pagina.

    Met vriendelijke groet,

    Marieke
    Team Webcare - Rabobank Nederland
  4. Auteur
    Lis1900
    Datum
    Wij hebben 2 mensen gesproken op afdeling bijzonder beheer en beide zeiden ze andere dingen. Va de Rabobank zijn wij dat nooit gewend geweest. Daarbij denken wij zoals het in jullie voorwaarden staat is anders als dat het bij ons is gegaan.

    Ik heb het inmiddels gevonden.
  5. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Het is inderdaad verwarrend en onduidelijk als u 2 verschillende verhalen te horen krijgt. U gaf aan contact op te hebben genomen met NHG. Heeft u daar al antwoord van ontvangen?

    Op onze website kunt u nog alles vinden over de voorwaarden: https://rabo.nl/ob/nhg.

    Met vriendelijke groet.

    Tom
    Team Webcare - Rabobank Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen