Klacht Rabobank: Woeker polis Rabobank

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 11351
Gebruiker
Pieter Hoekstra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In 1995 op advies van Rabobank een koopsom polis gekocht van Aegon van 5000 Euro (inleg 2500 E ) na vrijkomen 1996 nog twee jaar doorlaten lopen tot 2009 .In drie jaar laten uitbetalen, echter de opbrengst na drie jaar is wel erg mager door progresieve belasting en beschikking zorgtoeslag .De opbrengst is nog lager dan de inleg (2100 Euro). Na 15 jaar.
De financiele bijsluiter aangeeft dat het risico dat u uw inleg niet terugkrijgt zeer klein is.
Wij voelen ons misleid door de RABObank omdat het laatste advies in 2006 nooit melding is gedaan omtrent belasting en zorgbeschikking en het beter was om te expireren na je 65 ste jaar.Ook heeft de bank zich niet gehouden aan de zorgplicht die bij deze produkten horen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rabobank is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Pieter Hoekstra
    Datum
    De Rabobank reageert niet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pieter Hoekstra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rabobank?