Klacht Rabobank: zomaar blokkade rekening

Klachtnummer
# 424410
Gebruiker
Toontje
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Rabobank blokkeert zonder reden mijn bankrekening nadat ik geld wilde overmaken naar mijn nieuwe knab rekeningnummer. GEWOON MIJN EIGEN KNAB REKENING NUMMER met PAS !!..bedragen zijn wel afgeschreven maar ik en mijn partner kunnen helemaal niets meer !! Contact gehad met klanten service..maar gaven aan dat ze dit niet konden aanpassen...ik zou terug gebeld worden door juiste persoon die dat wel kan...maar helaas nog niet terug gebeld,,,heel mijn leven al klant bij deze bank...

De oplossing

Zsm blokkade weghalen...dit geld is van ons en niet van de bank !!!

4 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Wat spijtig om te lezen dat u nog niet, zoals beloofd, bent teruggebeld.
    Wat vreemd dat uw rekening na deze overboeking is geblokkeerd. Heeft mijn collega wel kunnen uitleggen waarom de rekening is geblokkeerd?

    Ik lees graag wat er aan de hand is zodat ik kan uitzoeken of ik u zo snel mogelijk kan helpen.
    Wellicht kan ik ervoor zorgen dat de rekening zo snel mogelijk weer gedeblokkeerd kan worden.

    Met vriendelijke groet,

    Sanne
    Team Webcare

    Rabobank Nederland
  2. Auteur
    Toontje
    Datum
    Ze gaven aan dat dit een onbekende overboeking was en de rekening voor mijn eigen veilgheid was geblokkeerd.... Ge k he? Ik wil versturen naar mijn eigen knabrekening en rabo blokkeert...
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Fijn dat u contact heeft gehad en de oorzaak is achterhaald. Is het probleem inmiddels ook al opgelost?

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team Webcare - Rabobank Nederland
  4. Auteur
    Toontje
    Datum
    Ja is opgelost. Gelukkig.

Ook een klacht indienen over Rabobank?