Opgelost door Radiair Service: dubbele prijs afspraak

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 96626
Gebruiker
Deniz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tijdens de routine controle per half jaar aan CV ketel, heeft de monteur verteld dat onze kamerthermostaat heel oud is en dat hij zou willen vervangen als ik zou dat willen. Ik vroeg toen hoeveel zou dat kosten en ik begreep van hem dat 80 euro inc. btw kostte. Toen heb ik een aangename prijs vond en wilde dat hij een nieuwe instaleerd. Na paar dagen heb ik de factuur ervan ontvangen. Daar stond een prijs van 101,50 euro exc.btw. Toen heb ik gebeld en verteld dat de factuur niet klopt en dat ik een andere prijs heb afgesproken met de monteur. De telefonist zei dat de monteurs geen prijs afspraken kunnen maken met de klanten. Ze zou binnen overleggen en mij bellen hoe ze dat probleem kunnen oplossen. Ik heb verder niks erover gehoord maar kort daarna heb ik een herinnering voor ontvangen. Vervolgens heb ik een e-mail verzonden wat allemaal aan de gans is. Toen heb ik gehoord dat de factuur gehandhaafd blijft en de prijzen door de administratie wordt bepaald.


De oplossing

Als ik de product even googelt dan zie ik heel verschillende prijzen maar bij een betrouwbare bedrijf zie ik dat 55 euro inc.btw kost. Ik vermoed dat Radiair dit product veel goedkoper kan inkopen maar ik zou wel tevreden zijn als onze prijsafspraak van 80 euro inc. btw aanhouden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Radiair Service is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Deniz
    Datum
    De bedrijf heeft mij gebeld en een nieuw prijs aangeboden. Uiteindelijk ben ik accord gegaan met de voorstel. Hiermee wil ik graag dit dossier afsluiten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Deniz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Radiair Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen