Opgelost door Radiair Service: dubbele prijs afspraak

Deniz

Tijdens de routine controle per half jaar aan CV ketel, heeft de monteur verteld dat onze kamerthermostaat heel oud is en dat hij zou willen vervangen als ik zou dat willen. Ik vroeg toen hoeveel zou dat kosten en ik begreep van hem dat 80 euro inc. btw kostte. Toen heb ik een aangename prijs vond en wilde dat hij een nieuwe instaleerd. Na paar dagen heb ik de factuur ervan ontvangen. Daar stond een prijs van 101,50 euro exc.btw. Toen heb ik gebeld en verteld dat de factuur niet klopt en dat ik een andere prijs heb afgesproken met de monteur. De telefonist zei dat de monteurs geen prijs afspraken kunnen maken met de klanten. Ze zou binnen overleggen en mij bellen hoe ze dat probleem kunnen oplossen. Ik heb verder niks erover gehoord maar kort daarna heb ik een herinnering voor ontvangen. Vervolgens heb ik een e-mail verzonden wat allemaal aan de gans is. Toen heb ik gehoord dat de factuur gehandhaafd blijft en de prijzen door de administratie wordt bepaald.

Als ik de product even googelt dan zie ik heel verschillende prijzen maar bij een betrouwbare bedrijf zie ik dat 55 euro inc.btw kost. Ik vermoed dat Radiair dit product veel goedkoper kan inkopen maar ik zou wel tevreden zijn als onze prijsafspraak van 80 euro inc. btw aanhouden.

Radiair Service is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Deniz
    De bedrijf heeft mij gebeld en een nieuw prijs aangeboden. Uiteindelijk ben ik accord gegaan met de voorstel. Hiermee wil ik graag dit dossier afsluiten.

Deniz

Ook een klacht indienen over Radiair Service?