Klacht Radio-navigatie.nl : Wel betalen niet leveren.

Boldriaan

Net als voorgaande klachten. Wel betalen. Niet leveren.

23 maart 2022 navigatie Golf besteld.
Wel snel reageren op mail ivm compatibiliteit, maar vervolgens niets meer laten horen.

Jammer voor de oplichter dat hij net de verkeerde journalist/filmmaker heeft opgelicht

Bij navraag blijkt BOL ‘m als klant te kennen, maar adverteert Xerxes niet meer. Hopen voor BOL dat de oplichter meteen betaalt na afname van producten. Anders zijn zij het volgende slachtoffer van deze oplichter.

As maandag met BOL bellen en Marktplaats praten. Want ook daar stond deze stinkvogel met zijn oplichtadvertenties. Ook niet meer terug te vinden.

Kan geen kwaad om over een tijdje onder politiebegeleiding een bezoekje aan deze oplichter te brengen. Netjes koffie drinken.

Leveren of centen terug. En wel plotseling

De verkoper is Khashayar Abolmasoumi
    Ik gisteren aangifte gedaan en ga er van uit dat hij eerdaags in de bak zit. #oplichter.
    Boldriaan
    Heeft gereageerd en halfbakken opgelost. Duidelijk retourproduct met gebruikssporen gekregen en nog zonder gebruiksaanwijzing ook. Krijg nu grote bek als ik daar over klaag.
    Boldriaan
    Heeft na aankondiging van gedane aangifte heeft de verkoper spoorslags iets opgestuurd wat duidelijk een retourproduct was en zonder installatiehandleiding.

Kreeg bij navraag een grote bek en na twee keer een rappel te hebben gedaan, nog steeds niets gehoord. Ik vrees dat ik zelf even op bezoek zal moeten gaan.
    Boldriaan
    Handelaar houdt zich in alle talen stil.
    Ik moet maar eens koffie bij ‘m gaan drinken.
    Boldriaan
    Steeds denken dat ik het vergeten ben hè?
    Nou nee. Wacht maar af.
    Boldriaan
    Stiller dan stil. Kat heeft zijn tong opgegeten.
    Boldriaan
    Onbetrouwbaar type nog steeds niets gehoord. Niets bij die man kopen
    Boldriaan
    Oplichter. Zelfs 1 simpel mailtje is te beroerd voor om op te reageren.
    Boldriaan
    Ik ben je nog niet vergeten hoor......

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Radio-navigatie.nl ?