Klacht RadioPlanets.com: Campagne/prijsvraag

RadioPlanets klacht

Op 1 oktober heb ik meegedaan met een campagne.
Voor 1 euro kon je een i-phone 6 winnen en je kreeg er een mp3 shuffle erbij binnen 10 dagen. zie de link: http://campaigns.radioplanets.com/splashcondition.php?sid=946&rid=1327&cid=79
Ik moest mijn creditkaart gegevens achterlaten.
Later twijfelde ik en ging ik op zoek naar recensies op het internet. Ik trof heel veel (negatief). Ik heb toen mij afgemeld. Ook zag ik dat er een bedrag van 89,-- euro van mijn creditkaart werd gehaald. hiervoor heb ik hun geen toestemming gegeven. zij wezen mijn op hun algemene voorwaarden. Ik heb ze gewezen op de gewijzigde regels omtrent koop op afstand per 13 juni 2014.Zij vinden dat hun algemene voorwaarden boven de EU richtlijnen gaat. Wij komen niet uit.
Inmiddels heb ik de bank gevraagd alle betaling terug te boeken. Krijg nog antwoord van ze. De beloofde cadeautjes heb ik nooit ontvangen.

geld terug en beëindiging/doorhaling overeenkomst

Wij vinden dat RadioPlanets.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over RadioPlanets.com?