Opgelost door Tectake.nl: Geen antwoordnummer om de hometrainer gratis terug te zenden.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 405626
Gebruiker
S. M. C. Schoppmeier
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Krijg ik binnen een paar dagen mijn bestelde hometrainer en wat blijkt: instabiel en wiebelig aan alle kanten. Beter voor een kind om mee te spelen. Nu wil ik dat ding terug sturen, nou met geen mogelijkheid een Antwoordnummer te vinden om terug te sturen.

De oplossing

Ik wil een antwoordnummer om mijn pakket gratis terug te sturen!

2 reacties

  1. Auteur
    RainbowOnlineShopping.nl
    Datum
    Beste,

    Dank voor uw bericht. We hebben u zonnet een gratis retourlabel via de mail gestuurd.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Fijne dag!

    Met vriendelijke groet,
    Margret

    Klantenservice / Customer Care
  2. Auteur
    S. M. C. Schoppmeier
    Datum
    Mooi dat dit dan is opgelost, daar ben ik echt blij mee! Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S. M. C. Schoppmeier
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een gratis retourlabel zodat ik het zware grote pakket kan terug sturen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tectake.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen