Klacht RainbowOnlineShopping.nl: Prijsmisleiding en oplichting

sad Niet opgelost
Nadia

Onlangs een krabpaal op het verlanglijstje gezet en gezien de BlackFriday dacht ik ik stuur een mail en vraag of de krabpaal in de actie komt. Dat was zo! Ik heb netjes afgewacht tot gister avond en toen stond er nog dezelfde prijs alleen helaas was de huidige verkoop prijs met 50% verhoogd zodat het nu net lijkt alsof die sterk is afgeprijsd. Maar alsnog kan ik de prijs betalen die die al was.. Dit is prijsmisleiding en juist omdat het met BlakFriday veel gebeurd heb ik er netjes om gevraagd en alsnog durven ze de prijs zo te veranderen. Als er gezegd was hij komt niet in de korting, had ik hem gekocht, ik wilde hem echt graag hebben. Maar er is korting toegezegd en dan ga ik niet dezelfde prijs betalen die er al stond.. Dit vind ik niet erg klantvriendelijk en al helemaal niet servicegerelateerd.

Ik wil graag alsnog de korting ontvangen op de prijs die die al was voor de BlackFriday actie, 57.90. En gelieve de krabpaal met echte korting kopen en niet met een prijsmisleidingsactie.

RainbowOnlineShopping.nl
    Beste,

Dank voor uw bericht. volgens ons systeem heeft u ondertussen een bestelling bij ons geplaatst met een korting.

Wij wensen u veel plezier met de nieuwe krabpaal!

team tectake.nl

Nadia
Ik kreeg een korting die geldig van tot 1 december. Ik ben hier mee akkoord gegaan aangezien er een deadline op zat maar nu zie ik dat de prijzen gewoon weer op hetzelfde staan en ben ik het er echt niet mee eens.

Ook een klacht indienen over RainbowOnlineShopping.nl?