Klacht Rakuten Kobo: Cadeaukaart gekocht en betaald, niet verzonden/ontvangen.

Klachtnummer
# 506918
Gebruiker
FennaV
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een cadeaukaart van 50 euro besteld bij Kobo. Deze heb ik betaald en de gegevens van de ontvanger ingevuld, maar deze cadeaukaart is nooit aangekomen bij de desbetreffende ontvanger (via mail). Ik kreeg een melding van de website: INTERNE SERVICEFOUT 500. Het bedrag is echter wel afgeschreven van mijn rekening.

De oplossing

- Ik wil dat de cadeaukaart alsnog verzonden wordt naar de ontvanger, omdat ik immers wel betaald heb.

- Of ik wil het geld terug gestort hebben op mijn rekening.

- Contact met de klantenservice van Kobo zelf (e-mail of telefoonnummer) is niet te vinden, wat ik storend en jammer vind. Betere bereikbaarheid hierin zou prettig zijn.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rakuten Kobo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rakuten Kobo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen