Klacht Rakuten Kobo: Gee ondertitels bij gehuurde film

Klachtnummer
# 442213
Gebruiker
Tolkienfan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een film gehuurd, maar ook na online de ondertitels aan te zetten, gebeurt er niets. Terwijl in de beschrijving van Rakuten staat dat de Nederlandse ondertitels er wel zijn.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug, want in verwacht niet dat ik binnen de tijd die ik heb om de film te bekijken, geholpen word.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rakuten Kobo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rakuten Kobo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen