Klacht Rakuten Kobo: Na betaling mijn bestelde boek niet ontvangen

Klachtnummer
# 312613
Gebruiker
M.H.J. Morselt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na betaling via Ideal heb ik het bestelde boek niet ontvangen. Na 10 e-mails in het Engels en Nederlands wordt er gegoocheld met reference numbers. Telefonisch nemen ze niet op.

De oplossing

Mijn bestelde boek op mijn account zetten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rakuten Kobo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rakuten Kobo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen