Klacht Rakuten Kobo: Onbereikbaar en onbetrouwbare serviceafdeling.

Klachtnummer
# 616175
Gebruiker
J.J. Damad
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Meerdere pogingen gedaan om een gekocht (en geleverd) artikel te retourneren, maar ik krijg van Rakuten Kobo niet de beloofde informatie om dat te doen.
Via de "normale" procedure (knop retourneren bij de bestelstatus) kreeg ik een mail met de mededeling dat ik binnenkort nadere instructies zou krijgen. Nee dus. Telefonisch contact krijgen is driemaal op verschillende tijdstippen geprobeerd. Maar elke keer na tien minuten wachten gestrand. Via een eindeloos lang durende web chat ook uitgekomen bij de toezegging dat ik instructies toegestuurd zou krijgen. Ook dat is inmiddels bijna een week geleden wel beloofd maar niet gedaan. Het lijkt wel beleid te zijn van Kobo je te ontmoedigen bij het vragen van service.

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik de door mij verkeerd bestelde sleep cover kan retourneren en het aankoopbedrag terugstorten zodat ik het goede artikel kan bestellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rakuten Kobo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rakuten Kobo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen