Klacht Rakuten Kobo: Slechte klantenservice!!!

Klachtnummer
# 465822
Gebruiker
Blije Bisouke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn ereader herkent bol.com account niet en is vervolgens vastgelopen. 4x chatten en nog steeds geen oplossing. Medewerker kon vrijwel geen Nederlands en noemde me 'in de war'....

De oplossing

Graag hulp bij opnieuw instellen, en opnieuw koppelen bol.com account aan e reader. Geen verwijzing, opnieuw!, naar veel voorkomende vragen!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rakuten Kobo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rakuten Kobo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen