Klacht Ralpobv: Komt belofte niet na, slordig werk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 544802
Gebruiker
G. Nauta
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op een van de ruiten is een kras te zien.
Randolph beloofde de kras te laten polijsten.
Maar dat was toen we samen naar de kras keken. Daarna, kan hij daarop terug.
Het zou een monument kras zijn wat ik gewoon moeet accepteren.

Screens zijn niet verwijdert bij het plaatsen. Waardoor er nu veel kitresten zien die niet te verwijderen zijn.

Kortom: dit kan beter!

De oplossing

De kras laten polijsten
Er komt binnenkort een schilder die de screens wel weghaalt. Dus dat probleem wordt al opgelost.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ralpobv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G. Nauta
Datum
Uiteindelijke oplossing
We hebben in een groot deel van ons huis het dubbel glas laten vervangen door HR++ glas. Uitgevoerd door Ralpo bv. Bij het plaatsen ging een glas stuk. Kan gebeuren. Dat is netjes opgelost. Maar we ontdekten ook een kras op een van de ramen. En precies in het centrum van het zicht naar buiten. Ralpo beloofde iemand te sturen die het glas zou polijsten. Ik heb de rekening voldaan in de verwachting dat hij zijn belofte na zou komen. Maar helaas. Ondanks herhaalde herinneringen hebben we niets meer van Ralpo vernomen. En zelfs klachtencompas heeft geen reactie van Ralpo gehad. Het werk had netter opgeleverd moeten worden. Er zitten veel kitresten op het kozijn waar het niet zou hoeven te zitten. Geen aanrader dus.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ralpobv?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen