Opgelost door RAM-Geheugen AC Drachten: Zeer klantonvriendelijk Ghost bedrijf.

Jean

Op 11 mei een bestelling gedaan van 2x4 Gb Ram-geheugen.Deze zou ik ontvangen binnen de twee a vijf dagen.Gezien ik niets ontving heb ik TIEN keren contact proberen te krijgen met genoemd bedrijf. Telefonisch 1 maal, via E-mail 4 maal, via hun contactformulier 4 maal en 2 maal via hun chatbox Live ( ERIC). Géén enkele respons gekregen van dit Ghost-bedrijf. Mag ik erbij vermelden zelfs géén Track on Trace ontvangen .
Ben dan zelf op onderzoek gegaan bij de koerier Post.Nl.
Daar verneem ik na meerdere gegevens van mij en het bedrijf door te zenden, dat ik onbestaande ben en er dus geen pakje is op mijn naam of adres. Héél RAAR toch.
Nu zijn we 24 Mei en ik denk dat ik niets meer kan verwachten.
Zo ben ik dan 57,93€ kwijt.
Nog te vermelden dat bij aankoop van boven de 40€ GEEN verzendkosten aangerekend wordt, wat men bij mij wel is aangerekend.
Staat nochtans duidelijk vermeld op hun website.
Vriendelijke groet,

Er zijn twee mogelijkheden : - Mijn bestelling leveren of
- Mijn bestelling terug betalen.

Wij vinden dat RAM-Geheugen AC Drachten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Geachte,

Met deze het zeer goede nieuws dat ik mijn bestelde order in goede ontvangst heb mogen nemen. Er was zelfs een kleine attentie mee verzonden als compensatie en een brief met excuses en hoe het momenteel in dit bedrijf eraan toe gaat, waarvan meerdere klanten de dupe ervan zijn.
    Ik aanvaard deze excuses en hoop dat het RAM-geheugen bedrijf zich meer focust op betere Communicatie en zich klantvriendelijker opstelt tegenover haar klanten. Dit is toch één van de basisbegrippen in de verkoop.
    Zo voor mij is deze zaak gesloten met een positief gevoel.
    Vriendelijke groet

Jean
Er is mij een nieuwe verzending beloofd en heb deze reeds ontvangen. Dit na meerdere pogingen (24 x )tot contact en ja opeens een mailtje, dat mijn eerste verzending was zoek geraakt, en dat ze mij binnen de twee dagen een nieuwe zending zou toezenden. Wat dus ook werd nageleefd door het bedrijf. In deze zending zat er een brief bij met excuses en uitleg over de problemen die die dit alles zouden teweegbrengen en een attentie, een ESD-bandje nuttig bij vervangen van elektronische componenten, wat als klantvriendelijkheid hen ten goede komt. Ik heb hen ook aangeraden om de communicatie met hun klanten te verbeteren. Daar communicatie en klantvriendelijkheid de voornaamste ingrediënten zijn voor een bedrijf. Dus voor mij is deze zaak gesloten en aanvaard ik hun excuses. Vriendelijke groet jean

Ook een klacht indienen over RAM-Geheugen AC Drachten?