Klacht Ramlux: Besteld, betaald, geen levering en onbereikbaar

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 424427
Gebruiker
Rogier74
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Lampenkap besteld op 26 december 2019 en betaald (ORD03748), maar niets ontvangen. Meerdere keren navraag blijft zonder enige reactie. Echt heel erg klantonvriendelijk. Ik wil mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Rogier74
    Datum
    Nog steeds heb ik geen reactie ontvangen. Ik heb een betaalde bestelling niet geleverd gekregen en geen enkele reactie ontvangen op navraag naar mijn bestelling. Ik ga uit van spoedige terugstorting van mijn geld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rogier74
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Op geen enkele manier heb ik een reactie ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Ramlux?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen