Klacht Ramlux: Bestelling wordt niet geleverd en Ramlux is onbereibaar

IvanOtterloo

Op 12 juli hebben wij een bestelling geplaatst en betaald (via Ideal). De bestelde lampenkappen hebben wij nooit ontvangen.
Op e-mails wordt niet gereageerd. Telefonisch hebben wij het bedrijf meerdere malen geprobeerd te bereiken. Ook dit zonder resultaat.
Het gaat om ordernummer: 20190352

ZSM levering van de bestelling, als dit (tijdelijk) niet mogelijk is dan willen wij per ommegaande terug betaald worden.

IvanOtterloo
    Omdat er op onze telefonische verzoeken, verzoeken per e-mail en de klacht op deze site geen enkele reactie is gekomen hebben wij zojuist bij de politie aangifte gedaan van internetoplichting.
    IvanOtterloo
    Wij hebben nog steeds niets vernomen van Ramlux. De aangifte loopt nog. Wij verzoeken andere gedupeerden om ook aangifte te doen.

IvanOtterloo
Wij hebben geen enkele reactie ontvangen van Ramlux. De aangifte bij de politie loopt.

Ook een klacht indienen over Ramlux?