Klacht Ramlux: Goederen zijn niet geleverd!

Hondenliefhebber

Wij hebben op di. 12 nov. jl. enkele lampenkappen gekocht ter waarde van €151,60 en meteen via IDEAL betaald.
Ons is beloofd dat de lampenkappen dezelfde dag of de volgende werkdag verstuurd zouden worden.
Echter hebben wij tot op heden nog niks mogen ontvangen. Er wordt door Ramlux niet gereageerd op de mail. Noch op de herhaaldelijke telefoontjes.
Gezien de slechte reviews (waarin over dezelfde problematiek wordt gesproken) en de slechte communicatie met Ramlux zijn wij genoodzaakt om een officiële klacht in te dienen tegen dit bedrijf. Wij zijn bang dat we zijn opgelicht, de goederen niet meer zullen ontvangen en dat we ons geld kwijt zijn.

Wij stellen het ten zeerste op prijs dat Ramlux zich op korte termijn bij ons meldt. En de betaalde goederen worden geleverd!

DE KLACHT
    DE OPLOSSING

Hondenliefhebber
Ze zouden er notitie van maken en erop terug komen . Niets meer vernomen , wie doet er eigenlijk iets mee en vooral wanneer .Vraag me echt af of jullie iets kunnen en willen betekenen bij internet oplichting ! Wel tevredenheids enquetes sturen . En Ramlux is een grote oplichting !

Ook een klacht indienen over Ramlux?