Klacht Ramlux: Ik heb een produkt besteld en betaald zonder dat er vervolgens geleverd is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 400012
Gebruiker
Ontevredenklant1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 19 oktober heb ik een lampenkap beteld en betaald.Sindsdien niets meer van het bedrijf vernomen..Ondanks mailen en vele belpogingen van mijn kant.Geen contact mogelijk.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf mijn betaalde product levert.
Beter communiceert.
Zo niet dan wil ik mijn geld terug.
Geboden oplossing
Helemaal niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ramlux?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen