Klacht Randhage: Niet nakomen van een uitspraak ven de KiFiD

Klachtnummer
# 38198
Gebruiker
Marieke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Verkeerde voorlichting over mijn hypotheek aanvraag, het onnodig op kosten jagen van de klant. Na meerdere klachten uiteindelijk de KiFiD ingeschakeld. Zowel de ombudsman als de Geschillencommissie hebben mij in het gelijk gesteld, maar de adviseur weigert de uitspraak na te komen.

De oplossing

Het alsnog terugbetalen van mijn geld. Ofwel de uitspraak van de KiFiD nakomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Randhage hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Randhage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen