Klacht Randstad Makelaars: Geen getekend huurcontract ontvangen

Klachtnummer
# 73587
Gebruiker
ilonka
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 21 juli 2014 heb ik bij Randstadmakelaars in R'dam een huurcontract ondertekend voor huur van Atjehstraat 20b. Het betreft een kamer voor mijn studerende dochter. Ik heb een bedrag van €649,50 via internet ter plekke overgemaakt voor huur, gas&licht en borg. Op 25 juni 2014 heb ik daartoe ook al €150,- bemiddelings-fee betaald. Mij werd verteld dat ik binnen een paar dagen het door de eigenaar ondertekende contract zou ontvangen. Tot op heden, 27 aug 2014, heb ik niets ontvangen en heb dus geen enkel bewijs van betaling of recht op de woning. Mijn telefoontjes worden niet beantwoord, op mail en berichten wordt niet gereageerd of met smoesjes. De belofte (in een e-mail) om het langs te brengen wordt niet gehouden.

Gewenste oplossing

Ik wil zsm getekend huurcontract ontvangen, alsmede betalingsbewijs van bemiddelingskosten en betaalde borg en huur. Zolang ik dat niet ontvang kan ik niet overgaan tot het betalen van huur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Randstad Makelaars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Randstad Makelaars?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen