Klacht Rang1Tickets.nl: Aankoop 2 x tickets Soldaat van Oranje , rang 1, voor 29 dec. 20.00h

Oebele Harrmsma

Op 2 dec. 2 kaarten online gekocht voor Soldaat van Oranje, 29 dec. 20.00 uur, met een opslag van €53 per ticket + € 15 ‘servicekosten’. Direct gemaild en gevraagd om levering( wanneer,c.q. of het gekochte ook geleverd gaat worden). Geen reacties. Vervolgens via de website contactformulieren en klachtenformulieren ingevuld. Geen reactie. Telefoon wordt niet opgenomen en live chat werkt niet. De ‘belofte’ om klachten/vragen/ mailtjes binnen 2 werkdagen te beantwoorden, slaat nergens op. Onrust en wantrouwen nemen toe bij mij. Op 6 dec. annuleer ik de tickets, omdat Seetickets.nl ( de officiële ticketverkoper voor Soldaat van Oranje), meldt dat het veelvuldig voorkomt, dat de tickets niet geldig zijn, indien al geleverd, omdat ze dubbel verkocht zijn, of dat rang 3 wordt geleverd terwijl rang 1 is gekocht. Seetickets staat machteloos en met de rug tegen de muur. Dit moet stoppen en ik wil mijn geld terug.

Geld terug € 272,58

Wij vinden dat Rang1Tickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rang1Tickets.nl?