Klacht Rang1Tickets.nl: Concert André Rieu

Anoniem

Om onze klacht duidelijk te maken sturen wij een kopie van de 3e aangetekende brief d.d. 27 augustus2012 naar Rang 1 tickets (op deze brief hebben we geen antwoord gekregen)

Op 11 januari 2012, hebben wij 2 kaartjes besteld bijRang1Tickets.nl, (zie bijlage 1), via de mail van onze zoon Ino Stevens, op naam van Henk Stevens.
Prijs van de kaartjes is:358,00 Euro (totaal 372,58 Euro)
Plaats: Vak A
Datum van concert: 14 juli 2012.

OP 12 juni 2012 kregen wij 2 tickets via de mail toegestuurd. Deze tickets waren voor de 2e rang en stonden op naam van Roos Bazuin en de prijs van deze kaartjes was 85,00 Euro per stuk. En deze kaarten zijn voor 23 juni (zie bijlage 2)

We hebben direct contact gezocht met uw bedrijf, we hebben een klacht ingediend op de site, helaas hebben we daar geen kopie van. Het antwoord kregen via de mail (zie bijlage3).Tevens hebben wij via Live chat contact gehad met het bedrijf en helaas ook zonder resultaat (zie bijlage 3A).

In feite hebben we geen recht van klagen zegt uw bedrijf omdat we de voorwaarden hebben geaccepteerd bij de reservering van de tickets. Wij voelen ons bestolen omdat:
1e) we opeens met een andere datum werden geconfronteerd (uw bedrijf zegt dat ze ons een mail hebben gestuurd, deze hebben wij echter nooit gehad, dus wij wisten niet eens dat het concert was verplaatst)
2e) de prijs van de kaartjes is véél lager dan de kaartje die wij hebben besteld.
3e) de kaartjes zijn op een veel slechtere plaats
4e) Deze kaartjes op naam staan van een ander.
5e) wij hadden in januari 2012 een hotel geboekt voor 14 en 15 juli, helaas hebben we dit nu moeten annuleren omdat we pas vlak voor 23 juni van u bericht kregen dat het concert niet door is gegaan. De kosten van deze annulering zijn: 53,45 €

OP 14 juni hebben wij een aangetekende brief naar uw bedrijf B en S Production B.V. gestuurd (zie bijlage 4). We hebben daar nog steeds geen antwoord van gekregen.

Wij vragen aan u de door ons gemaakte kosten terug te betalen:
Dit zijn:
• Annuleringskosten hotel 53,46 Euro
• 3x kosten aangetekende brief 22,50 Euro
• 2x kaarten André Rieu 372,58 Euro
• Onkosten ombudsman 5,00 Euro
• Kosten juridisch kantoor Alkmaar 4, 00 Euro
TOTAAL: 457,54 Euro
Het allerergste vinden wij nog dat we nu niet eens naar het concert zijn geweest.
Wij verwachten binnen een week een reactie van uw kant, zo niet ; dan zullen we Eusta Keurmerk inschakelen, mocht dit ook niet baten dan neemt onze advocaat het over.

Henk Stevens en Anita Groenveld

Wij willen ons geld terug inclusief alle gemaakte onkosten.

Wij vinden dat Rang1Tickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rang1Tickets.nl?