Klacht Rang1Tickets.nl: Dubbel betaald door een fout op hun website. Willen nu het geld niet terugstorten!

FABSJE64

Door een fout op de website kreeg ik na een betaalopdracht met Visa Card een melding: betaling mislukt. Vervolgens betaal ik via I-deal voor 2 kaartjes Youp van het Hek. Afgelopen weekend check ik mijn rekeningoverzicht van Visa Card en staat daar doodleuk een betaling aan B&S Producties voor de 2 kaartjes. Ik neem contact op met Rang1 tickets en geef aan dat ik dubbel betaald heb. Niets van de Visa betaling te vinden zeggen ze daar. Stuur maar betaalbewijzen op. Na het opsturen van de bewijzen krijg ik een mail dat de betaling via Visa niet aangekomen is. Ik heb 2x contact gehad met Visa Card en het geld moeten ze hebben bij B&S Producties. Nogmaals een mail gestuurd en gevraagd per omgaande het bedrag 1x terug te betalen maar er wordt niet meer gereageerd. Nu moet ik een Betwistingsdocument invullen bij Visa om mijn geld terug te krijgen. Gewoon te belachelijk voor woorden!

Mijn geld 1x terug betalen

Wij vinden dat Rang1Tickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?