Klacht Rang1Tickets.nl: Kaarten gekocht voor Najib Amhali in Ziggo dome 16 dec2012 ,tickets nooit ontvangen.

Prim

Ik had twee kaarten gekocht voor een leuk avondje lachen. Nou gelachen hebben we zeker zeg. Wij stonden bij Ziggo dome op 16 december bleek ons reserveringsnummer niet te kloppen, stond gewoon een ander naam bij gezocht op achternaam en e-mail maar nee geen kaarten voor ons! En het leukste van alles was dat ik er gewoon 70 euro per kaart en 14 euro reserveringskosten voor had betaald terwijl de echte kaarten 25 euro kosten. Dan komt er ook nog bij dat we al 12 euro parkeergeld hadden betaald. Gewoon 166 euro zo door je neus geboord. Dus gewoon voor wat een oplichters,boeven. Weg geld weg leuke avond uit!!! Bedankt Rang1
na mail verkeer meldde rang1 dat ik mijn email adres verkeerd had opgeven. maar bewijs daarvan hadden ze niet, het volgende schreef ik terug:
Het is klinkklare onzin dat jullie de tickets op 6/12 hebben verstuurd. Wij hebben geen mail van jullie ontvangen.

mijn geld terug ik heb niets!!! gekregen voor meer dan 152 euro

Wij vinden dat Rang1Tickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!