Klacht Rang1Tickets.nl: Veel te dure kaarten voor Cirque du Soleil

kifrick

Ik dien deze klacht in namens mijn 77 jarige moeder. Op 17-1 heeft zij bij Rang 1 Tickets, 2 tickets besteld voor de prijs van 222,58 euro.
M'n moeder wilde m'n vader verrassen voor zijn 80ste verjaardag met een bezoek aan Cirque du Soleil.
Dit was de eerste keer dat ze een boeking deed op internet. Voor oude mensen is dit echt niet gemakkelijk. Ze heeft zich enorm vergist wat deze boeking betreft.
Mijn moeder heeft na haar boeking contact gezocht met mij. Ze ontdekte toen dat ze maar liefst €60 teveel had betaald van haar kleine AOW, omdat ze via de website van Rang 1 Tickets had gekocht, ipv de website van Cirque du Soleil. Direct contact gezocht met creditcard maatschappij. Zij konden niks voor mijn moeder betekenen. Contact met Rang 1 Tickets om de bestelling te cancellen, leverde de volgende reactie op: Zoals te lezen in onze algemene voorwaarden en de bevestiging van de bestelling, is annuleren bij ons helaas niet mogelijk.

Het verschil terug ontvangen tussen de ticketprijs bij Rang 1 tickets, en de reguliere tickets van de website van Cirque du Soleil. Het is gewoon niet eerlijk dat

Wij vinden dat Rang1Tickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?