Klacht RAP Elektrische fietsen: Ondeugdelijke E-bike en slechte service oplossingen.

sad Niet opgelost
H.G. Hattum

Consumentenbond stekeligheden medewerkers,
Al drie jaar lang aan de sukkel met RAP E-bike fietsen. In april 2015 kochten wij bij RAP-Trap in Tilburg twee E-bikes type Tour 7. Bij aflevering van deze fietsen mankeerde er diverse dingen aan waaronder de koplamp, spatbord en er was een verkeerd ventiel ( binnenband ) geplaatst. Deze problemen werd na een half jaar, na veel mailtjes en telefonisch contact, door RAP mobiele fietsservice opgelost. Nauwelijks waren deze problemen opgelost of het volgende probleem diende zich aan. Namelijk de motor bokte. Dit euvel kwam zowel bij de ene fiets als bij de andere fiets voor. Op deze fietsen was als E-bike niet meer te fietsen. Weer veel mail en telefonisch contact voordat er reparatie werd verricht. Na de reparatie in oktober 2016 functioneerde een fiets goed en is nu nog goed. In april 2017 werd de controller van de andere E-bike vervangen. Maar na reparatie van de achterband in november 2017, uitgevoerd door mobiele fietsservice, bokt/bromt de motor. Er kan weer niet met deze E-bike gefietst worden. Drie jaar lang duffe ellende. Kunnen jullie ons helpen zodat de problemen bij deze fiets ook worden opgelost? En dat wij de komende jaren van deze fietsen zonder problemen kunnen gaan genieten. Of is het mogelijk de koop alsnog te ontbinden om een betrouwbaarder fiets aan te schaffen? Graag uw advies / hulp.

RAP Elektrische fietsen
    Geachte klant,
    Vervelend om te horen dat u niet met een vertrouwd gevoel op onze fiets stapt.
    Na aanleiding van uw klacht hebben wij tot 2 x toe kilometers op uw fiest gefiets.
    Het was voor ons, onze monteur en u echter niet mogelijk uw klacht (bok/brommende motor) te reproduceren.
    Een vervelende situatie voor alle partijen.

H.G. Hattum
Aan onze klacht wordt door RAP niets gedaan. Ze lossen niets op. Dit duurt nu ruim 3 jaar. Graag zouden wij deze koop willen ontbinden. Het minste wat RAP kan doen is de fiets goed nakijken en zorgen dat deze fiets goed werkt.

Ook een klacht indienen over RAP Elektrische fietsen?